Ανάπτυξη μεθοδολογίας για τον προσδιορισμό των εκπομπών CO2 επιβατηγών οχημάτων στα πλαίσια των εκπομπών σε πραγματικές συνθήκες

Περίληψη

Πολλές περιοχές σε όλο τον κόσμο έχουν εφαρμόσει υποχρεωτικούς στόχους εκπομπών CO2 τόσο για τα ελαφρά όσο και για τα βαρέα οχήματα. Οι στόχοι αυτοί παρακολουθούνται μέσω των διαδικασιών πιστοποίησης των οχημάτων, οι οποίες βασίζονται κυρίως σε εργαστηριακές μετρήσεις που πραγματοποιούνται με τη χρήση δυναμομετρικής πέδης. Ωστόσο, υπάρχει μία σημαντική απόκλιση μεταξύ των εργαστηριακά μετρημένων τιμών και των πραγματικών τιμών στον δρόμο, λόγω διαφόρων παραγόντων που επηρεάζουν την κατανάλωση καυσίμου και ηλεκτρικής ενέργειας. Για την αντιμετώπιση αυτού του προβλήματος, η Διδακτορική Διατριβή στοχεύει στην ανάπτυξη μίας μεθοδολογίας που βασίζεται στην προσομοίωση οχημάτων για την πρόβλεψη αντιπροσωπευτικών τιμών κατανάλωσης καυσίμου και ενέργειας σε πραγματικές συνθήκες λειτουργίας, χρησιμοποιώντας περιορισμένα δεδομένα. Η προσέγγιση αυτή περιλαμβάνει την ενσωμάτωση διατάξεων της Ευρωπαϊκής Νομοθεσίας, όπως το On-Board Fuel Consumption Meter (OBFCM), για τη βελτίωση των υπολογισμών για ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Many regions around the globe have implemented mandatory CO2 emission targets for both light and heavy-duty vehicles. These targets are monitored through certification approaches, primarily relying on laboratory measurements conducted using chassis dynamometers. However, there's a notable discrepancy between these laboratory-certified values and real-world on-road performance due to various factors affecting fuel and energy consumption during actual operation. To address this challenge, the Thesis aims to develop a methodology based on vehicle simulation to predict representative on-road fuel and energy consumption values using limited data. This approach includes incorporating provisions of regulations, such as the On-Board Fuel Consumption Meter (OBFCM), to enhance calculations for specific vehicles to improve and enhance the accuracy of simulations. The Thesis is structured into several chapters, beginning with the introduction that outlines the objectives and scope; to create a too ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/56248
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/56248
ND
56248
Εναλλακτικός τίτλος
Development of a methodology for the determination of CO2 car emissions in the context of real driving emissions
Συγγραφέας
Ζαχάρωφ, Νικηφόρος-Γεώργιος (Πατρώνυμο: Ιωάννης)
Ημερομηνία
2024
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών. Εργαστήριο Εφαρμοσμένης Θερμοδυναμικής
Εξεταστική επιτροπή
Σαμαράς Ζήσης
Ντζιαχρήστος Λεωνίδας
Φονταράς Γεώργιος
Millo Federico
Κολτσάκης Γρηγόριος
Τομπουλίδης Ανανίας
Beatrice Carlo
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Μηχανολόγου Μηχανικού ➨ Μηχανολογια οχημάτων
Λέξεις-κλειδιά
Κατανάλωση καυσίμων; Πραγματικές συνθήκες οδήγησης; Προσομοίωση οχημάτων; Εκπομπές CO2; Εκπομπές αερίων θερμοκηπίου
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)