Ποιότητα υπηρεσιών και marketing στις εναλλακτικές μορφές τουρισμού με έμφαση στον αγροτουρισμό
Περίληψη
Οι εταιρίες έχουν ξοδέψει δισεκατομμύρια δολάρια στην προσπάθεια τους να καταστήσουν τους πελάτες τους πιστούς στα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους. Για αρκετές δεκαετίες οι επιχειρηματίες εργάζονται ακούραστα για να επιτύχουν το ιδιαίτερο, αλλά προφανώς αόριστο βραβείο της ικανοποίησης των πελατών, της πίστης τους στην εταιρία και στη συνέχεια της πρόθεσής τους να επαναλάβουν την επίσκεψη (Parasuraman, et al., 1985, 1988). Οι ερευνητές (Taylor, 1997, Zeithaml et al., 1996), και οι επιχειρηματίες αναζητούν τρόπους να επιτύχουν την επιστροφή των πελατών τους ακόμα κι αν η αγορά καταδεικνύει ότι ανεξάρτητα από το ποσό που ένας πελάτης καταβάλλει αποζητά πάντα την ποιότητα. Υπό αυτό το πρίσμα ορισμένοι ερευνητές (Stewart, 1995, lacobucci et al., 1994) ισχυρίζονται ότι η βελτίωση της ποιότητας υπηρεσιών δεν επιτυγχάνει από μονή της την επιθυμητή πίστη των πελατών. Αντίθετα, η συνολική ικανοποίηση των πελατών είναι αυτή που θα οδηγήσει στους επαναλαμβανόμενους επισκέπτες. Αποδεικνύεται, όμως ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (90.2 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.