Ο ρόλος της μετασχηματίζουσας μάθησης στον εκσυγχρονισμό της δημόσιας διοίκησης: διερεύνηση του μετασχηματισμού οπτικής και των παραδοχών των προϊσταμένων του Δήμου Κομοτηνής αναφορικά με τον ρόλο τους μέσω εκπαίδευσης κατά την ενήλικη ζωή

Περίληψη

Η θεωρία της μετασχηματίζουσας μάθησης του Mezirow (1978) προσελκύει όλο και περισσότερο το ενδιαφέρον ερευνητών διαφορετικών επιστημονικών πεδίων, καθώς μπορεί να αξιοποιηθεί πέρα από τα εκπαιδευτικά περιβάλλοντα και σε άλλα πεδία, όπως στον χώρο των επιχειρήσεων και των δημόσιων οργανισμών. Αποτελεί μια καινοτόμα προσέγγιση για την ατομική αλλαγή και ανάπτυξη των εργαζομένων, αλλά και για τον οργανωσιακό μετασχηματισμό και εκσυγχρονισμό του δημοσίου τομέα. Στόχος της παρούσας διατριβής είναι να διερευνήσει τους παράγοντες που έχουν επιδράσει και διαμορφώσει τις οπτικές και παραδοχές των ανώτερων στελεχών του Δήμου Κομοτηνής αναφορικά με τον επιτελικό τους ρόλο, και αν επήλθε κάποιος προσωπικός μετασχηματισμός μέσω εκπαίδευσης κατά την ενήλικη ζωή, σύμφωνα με τη θεωρία της μετασχηματίζουσας μάθησης, που να οδήγησε σε κάποιο οργανωσιακό ή και λειτουργικό μετασχηματισμό του Δήμου.Η συλλογή του ερευνητικού υλικού πραγματοποιήθηκε μέσω της διεξαγωγής ποιοτικής έρευνας και τα δεδομένα συγκ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Mezirow’s (1978) theory of transformative learning is increasingly attracting the interest of researchers from different disciplines, as it can be applied beyond educational settings to other fields, such as in business and public organizations. It is an innovative approach for individual change and development of employees, but also for organisational transformation and modernisation of the public sector.The aim of this thesis is to investigate the factors that have influenced and shaped the perspectives and assumptions of senior managers of the Municipality of Komotini regarding their executive role, and whether any personal transformation through education in adulthood occurred, according to the theory of transformative learning, that led to an organizational and/or functional transformation of the Municipality.The research material was collected by conducting qualitative research and the data was gathered from the personal narratives of the educational autobiographies of eight supe ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/53952
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/53952
ND
53952
Εναλλακτικός τίτλος
Τhe role of transformative learning in the modernization of public administration: exploring the transformation, through adult education, of perspectives and assumptions regarding their role in the case of supervisors of Komotini Municipality
Συγγραφέας
Τσοχατζής, Αθανάσιος (Πατρώνυμο: Γεώργιος)
Ημερομηνία
2023
Ίδρυμα
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης (ΔΠΘ). Σχολή Κλασικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Ελληνικής Φιλολογίας
Εξεταστική επιτροπή
Γαβριηλίδου Ζωή
Πουλόπουλος Χαράλαμπος
Κεδράκα Κατερίνα
Καραλής Αθανάσιος
Τσιμπουκλή Άννα
Γιώτη Λαμπρίνα
Μίτιτς Λύδια
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Εκπαίδευση, άλλοι τομείς
Λέξεις-κλειδιά
Μετασχηματίζουσα μάθηση; Ενήλικη εκπαίδευση; Εκπαιδευτική βιογραφία; Ηγεσία; Οργανωσιακός μετασχηματισμός; Δήμος Κομοτηνής; Δημόσιος εκσυγχρονισμός
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)