Η ολιστική προσέγγιση του ελληνικού χορού στα πλαίσια της διδασκαλίας του σε Μαθητές/τριες Ε΄και ΣΤ΄Δημοτικού
Περίληψη
Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν η σύγκριση δύο προσεγγίσεων διδασκαλίας του ελληνικού χορού, της ολιστικής προσέγγισης που αντιμετωπίζει τον χορό στην ολότητά του ως πολιτισμικό φαινόμενο και της τυπικής διδακτικής προσέγγισης, που εφαρμόζεται στην εκπαίδευση και προτείνεται με δομημένα πλάνα μαθημάτων στο Βιβλίο του Εκπαιδευτικού Φυσικής Αγωγής Ε΄ και Στ΄ Δημοτικού. Επιμέρους στόχοι της έρευνας ήταν: α. Ο έλεγχος της εγκυρότητας και αξιοπιστίας της ελληνικής έκδοσης των ερωτηματολογίων «Motivational Climate in Physical Education Scale» και «Physical Activity Class Satisfaction Questionnaire». β. Η διερεύνηση του βαθμού εκμάθησης της κινητικής φόρμας και των θεωρητικών στοιχείων των χορών βάσει των δύο διδακτικών προσεγγίσεων. γ. Η διερεύνηση του κλίματος παρακίνησης που διαμορφώνεται στο μάθημα και του βαθμού ικανοποίησης που αποκομίζουν οι μαθητές από τη συμμετοχή τους στο μάθημα με την εφαρμογή των δύο διδακτικών προσεγγίσεων. δ. Η ομάδα και το φύλο ως παράγοντες διαφοροποίησης του ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
The aim of the present research was to compare two approaches to teaching Greek dance, the holistic approach that treats dance in its entirety as a cultural phenomenon and the formal teaching approach, which is applied in education and is proposed with structured lesson plans in the Physical Education Teacher’s Book of the 5th and 6th Primary School. Sub-objectives of the research were: a. To test the validity and reliability of the Greek version of questionnaires "Motivational Climate in Physical Education Scale" and "Physical Activity Class Satisfaction Questionnaire". b. To investigate the degree of learning of motor skills and theoretical elements based on the two teaching approaches. c. To investigate the motivational climate created in the class during the implementation and the degree of satisfaction gained by the students from their participation in the course by applying the two teaching approaches. d. Group and gender as factors in differentiating the climate of motivation an ...
περισσότερα
Η διατριβή είναι δεσμευμένη από τον συγγραφέα
(μέχρι και: 5/2025)
|
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.