Σχεδιασμός έξυπνων αντικειμένων από παιδιά: το μοντέλο και εργαλείο SNaP
Περίληψη
Στο παρελθόν, ερευνητές από το πεδίο της αλληλεπίδρασης παιδιού-υπολογιστή συνεργάστηκαν με παιδιά που συμμετείχαν ως χρήστες, δοκιμαστές, πληροφοριοδότες ή συνεργάτες σχεδιασμού για να υποστηρίξουν το σχεδιασμό μελλοντικής τεχνολογίας με τη συμβολή των παιδιών. Τα τελευταία χρόνια, οι ερευνητές επεσήμαναν ότι ο σχεδιασμός με παιδιά θα πρέπει να αξιολογείται σε σχέση όχι μόνο με τα απτά αποτελέσματα αλλά και με τα οφέλη των συμμετεχόντων. Προέκυψαν λοιπόν νέοι ρόλοι για παιδιά, οι οποίοι επικεντρώνονται σε διαφορετικά οφέλη ή ευκαιρίες ενδυνάμωσης για τα παιδιά κατά τον σχεδιασμό. Σύμφωνα με αυτή την προοπτική, οι ερευνητές στη μάθηση με χρήση τεχνολογίας πέρασαν από τον σχεδιασμό με παιδιά στον σχεδιασμό από παιδιά: πλαισίωσαν τον σχεδιασμό για παιδιά σε στάδια με υποστηρικτικά κιτ εργαλείων και εστίασαν σε μετρήσιμα οφέλη που μπορούν να προκύψουν από τη διαδικασία. Η παρούσα διατριβή ξεκινά από αυτή την έρευνα και εστιάζει στο σχεδιασμό έξυπνων αντικειμένων από παιδιά.Η διατριβή προτ ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
In the past, researchers in child-computer interaction teamed up with children, involved as users, testers, informants, or design partners, to support the design of future technology with children’s contributions. In recent years, researchers pointed out that design with children should be evaluated in relation not only to its tangible outcomes but also to its participants’ benefits. Novel roles for children emerged, which focus on different benefits or empowerment opportunities for children in design. In line with this perspective, researchers in technology-enhanced learning moved from design with children to design by children: they framed design for children into stages with supporting toolkits and focused on measurable benefits in the design process. This thesis starts from this research and focuses on the design of smart things by children.The thesis proposes a model for framing smart-thing design by children and a companion toolkit, named SNaP. Existing toolkits for designing sma ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (8.79 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.