Μέτρηση της ποιότητας των εκπαιδευτικών υπηρεσιών σε προγράμματα παιδαγωγικής κατάρτισης στην Ελλάδα: η περίπτωση της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.

Περίληψη

Η παρούσα διατριβή διερευνά θέματα μέτρησης της ποιότητας των εκπαιδευτικών υπηρεσιών που λαμβάνουν οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί κατά την απόκτηση της διδακτικής και παιδαγωγικής τους επάρκειας. Ο σκοπός της είναι διττός και αναλύεται στους ακόλουθους δύο άξονες. Αναφορικά με τον πρώτο άξονα, επιχειρεί την ανάπτυξη ενός εννοιολογικού μοντέλου και κατ’ επέκταση μιας κλίμακα μέτρησης που θα το υποστηρίζει προκειμένου να αξιολογηθεί η ποιότητα των εκπαιδευτικών υπηρεσιών σε αυτόνομα προγράμματα παιδαγωγικής κατάρτισης στην Ελλάδα. Για να γίνει αυτό, απαιτείται ο σχεδιασμός συγκεκριμένων διαστάσεων της ποιότητας των εκπαιδευτικών υπηρεσιών, οι οποίες θα ανταποκρίνονται τόσο στα ευρήματα της βιβλιογραφίας του πεδίου όσο και στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του αξιολογούμενου εκπαιδευτικού πλαισίου. Αναφορικά με τον δεύτερο άξονα η διατριβή επιχειρεί να μετρήσει με τη χρήση της νέας κλίμακας μέτρησης την ποιότητα των εκπαιδευτικών υπηρεσιών σε ένα αυτόνομο πρόγραμμα παιδαγωγικής κατάρτισης στην Ελ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This dissertation investigates the issues of measuring the quality of educational services received by prospective teachers while developing their teaching and pedagogical competence. Its purpose is twofold and is analyzed along the following two axes: Regarding the first axis, attempts are made to develop a conceptual model and, thus, a measurement scale that will support it in evaluating the quality of educational services in autonomous pedagogical training programs in Greece. To do this, it is necessary to design specific dimensions of the quality of educational services, which will correspond both to the findings of the field's literature and the specific characteristics of the evaluated educational context. Regarding the second axis, the thesis attempts to measure, with the use of the new measurement scale, the quality of educational services in an autonomous pedagogical training program in Greece.The contribution of the thesis to scientific knowledge is also twofold. Initially, i ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/53273
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/53273
ND
53273
Εναλλακτικός τίτλος
Educational service quality evaluation in pedagogical training programs in Greece: the case of ASPETE
Συγγραφέας
Αθανασιάδης, Αναστάσιος (Πατρώνυμο: Κωνσταντίνος)
Ημερομηνία
2023
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Παπαδοπούλου Βασιλική
Ιορδανίδης Γεώργιος
Κασιμάτη Αικατερίνη
Τσακιρίδου Ελένη
Κώντσας Σταμάτιος
Πλιόγκου Βασιλική
Τζιφόπουλος Μενέλαος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Εκπαίδευση και Έρευνα της εκπαίδευσης
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Εκπαίδευση, άλλοι τομείς
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις ➨ Διοίκηση
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις ➨ Μάρκετινγκ
Λέξεις-κλειδιά
EppekQual; Σχεδιασμός κλίμακας μέτρησης; Αξιολόγηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων; Παιδαγωγική κατάρτιση; Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε; Ποιότητα στην εκπαίδευση; Προσδοκίες και αντιλήψεις εκπαιδευομένων
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., χαρτ., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)