Αριθμητική και πειραματική ανάλυση μη γραμμικής συμπεριφοράς μελών και συστημάτων πλακών-υποστυλωμάτων γεφυρών από οπλισμένο σκυρόδεμα
Περίληψη
Οι γέφυρες από οπλισμένο σκυρόδεμα αποτελούν σημαντικό μέρος των υποδομών σε όλο τον κόσμο. Η κατανόηση των διαφορετικών μηχανισμών αστοχίας των στοιχείων τους και η ανάπτυξη ακριβών εργαλείων ανάλυσης για την προσομοίωσή τους είναι σημαντική για την αξιολόγηση της μη γραμμικής συμπεριφοράς τους κατά τη διάρκεια σεισμών. Αυτή η διατριβή παρουσιάζει δύο μελέτες που διερευνούν τη μη γραμμική συμπεριφορά στοιχείων και συστημάτων γεφυρών από οπλισμένο σκυρόδεμα χρησιμοποιώντας πειραματικές δοκιμές μεγάλης κλίμακας και μοντελοποίηση με μη γραμμικά πεπερασμένα στοιχεία Για αυτές τις μελέτες, έχουν εντοπιστεί και βαθμονομηθεί κατάλληλα καταστατικά μοντέλα σκυροδέματος.Στην πρώτη μελέτη, διερευνήθηκε η επίδραση της απόστασης των ράβδων διαμήκους οπλισμού στην απόδοση κυκλικών πασσάλων υπό πλευρική φόρτιση. Δύο πλήρους κλίμακας δοκίμια πασσάλων δοκιμάστηκαν υπό πλευρική φόρτιση.Η δεύτερη μελέτη είχε ως στόχο τον προσδιορισμό του ελάχιστου μήκους ανάπτυξης οπλισμού που απαιτείται για τις κεφαλ ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
Reinforced concrete (RC) bridges constitute a significant part of the infrastructure inventory around the world. The understanding of the different failure mechanisms of their components and the development of accurate analysis tools for their simulation are important to assess their nonlinear behavior during earthquake events. This dissertation presents two studies investigating the nonlinear behavior of RC bridge components and assemblies using large-scale experimental testing and nonlinear finite-element (FE) modeling. For these studies, suitable constitutive models for concrete and the bond-slip behavior of reinforcing bars embedded in concrete have been identified and calibrated, and a constitutive model that accounts for the low-cycle fatigue behavior of steel has been developed and implemented in a finite element analysis program.In the first study, the impact of the spacing of longitudinal bars on the performance of circular RC piles under lateral loading was investigated. Two ...
περισσότερα
![]() | |
![]() | Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (12.46 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης

ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.

ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.

ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.

ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.