Μία πρόταση για τον σχεδιασμό μονολιθικών οδογεφυρών πολλών ανοιγμάτων: αναλυτική διερεύνηση και τεκμηρίωση

Περίληψη

Η Διδακτορική Διατριβή αφορά στον Σχεδιασμό γεφυρών υψηλού βαθμού μονολιθικότητος, πολλών ανοιγμάτων. Το κύριο ζήτημα είναι η αντιμετώπιση των λειτουργικών απαιτήσεων του μονολιθικώς δεσμευμένου φορέα γεφύρας, κυρίως λόγω των αυτεντατικών φαινομένων και ο Σχεδιασμός του φορέα πολλών ανοιγμάτων με συμβατικό, Οπλισμένο Σκυρόδεμα Ο/Σ (άνευ προεντάσεως). Η αποτελεσματική και αξιόπιστη επίλυση του προβλήματος της λειτουργικότητος μέσω καινοτόμου Σχεδιασμού του φορέα και των ακροβάθρων, είναι ιδιαίτερης σημασίας, δεδομένων των εξαιρετικών πλεονεκτημάτων σεισμικής αντίστασης, οικομονικότητος, ανθεκτικότητος και αισθητικής που παρουσιάζει ο προτεινόμενος σχεδιασμός μονολιθικών γεφυρών, στην προκειμένη περίπτωση, ειδικώς των γεφυρών πολλών ανοιγμάτων μεγάλου μήκους.Όσον αφορά στα κυριότερα πρωτότυπα σημεία της Διατριβής:Ως πρώτο στοιχείο πρωτοτυπίας επισημαίνεται, η ενδελεχής διερεύνηση, αξιολόγηση και συστηματική ταξινόμηση διακριτών περιπτώσεων γεφυρών υψηλής μονολιθικότη ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The case of a multispan, earthquake resistant bridge, with a fully integral superstructure system, is examined mainly on its enhanced seismic resistance. The main issue of the accommodation, of both the in-service and the seismic requirements of multispan integral bridge systems is addressed meticulously, with the objective of exploiting the aseismic advantages of the monolithical deck-abutments connection, but also minimizing structural and final costs. The axial tension poses a particularly adverse case, being the result of the concrete shrinkage effects and thermal changes. The demand of stresses-relief due to serviceability restraints may only be achieved through a completely controlled cracking in the superstructure, which is not prestressed, only conventionally reinforced and designed with the maximum decrease of the cross section area. The results of the current research, have been applied in a long bridge of high earthquake requirements, in the Egnatia Motorway ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/36456
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/36456
ND
36456
Εναλλακτικός τίτλος
A proposal for the design of monolithic multispan bridges: analytical investigation and documentation
Συγγραφέας
Τσιτώτας, Μιχαήλ (Πατρώνυμο: Αστέριος)
Ημερομηνία
2012
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Επιστήμης και Τεχνολογίας των Κατασκευών. Εργαστήριο Σιδηροπαγούς Σκυροδέματος
Εξεταστική επιτροπή
Στυλιανίδης Κοσμάς
Ιγνατάκης Χρήστος
Σέξτος Αναστάσιος
Πανοσκάλτσης Βασίλειος
Σαλονικιός Θωμάς
Μωρέττη Μαρίνα
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Πολιτικού Μηχανικού
Λέξεις-κλειδιά
Πλήρως μονολιθικές γέφυρες πολλών ανοιγμάτων; Μονολιθικές γέφυρες άνευ προέντασης με ακλόνητα ακρόβαθρα; Αντισεισμικός σχεδιασμός μονολιθικών γεφυρών; Πρωτότυπες εξισώσεις ελέγχου ρηγματώσεως; Καινοτόμος όπλιση φορέα γέφυρας; Ακρόβαθρα με μονολιθική σύνδεση με τον φορέα
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
908 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)