Διαχείριση της συντήρησης οδικών γεφυρών στο κύκλο ζωής τους υπό σεισμικό κίνδυνο

Περίληψη

Οι οδικές γέφυρες είναι έργα μεγάλης κλίμακας, αυξημένων απαιτήσεων και υψηλού κόστους, οι οποίες κατασκευάζονται για να εξυπηρετήσουν ανάγκες μετακινήσεων προσώπων και μεταφοράς αγαθών στη διάρκεια ζωής τους. Η ύπαρξη γεφυρών μεγάλης ηλικίας στο οδικό δίκτυο και οι εικόνες βλαβών που παρατηρούνται σε αυτές μετά από σεισμούς αναδεικνύουν την ανάγκη έγκαιρης και αποτελεσματικής συντήρησης και αποκατάστασης των. Για να επιτευχθούν τα αναμενόμενα αποτελέσματα χωρίς υπέρμετρες οικονομικές επιβαρύνσεις, η συντήρηση θα πρέπει να συνδέεται και με την οικονομικότητα η οποία επιτυγχάνεται μέσω της κατάλληλης διαχείρισης, της βελτιστοποίησης δηλαδή των αποφάσεων επιλογής, σχεδιασμού και υλοποίησης των παρεμβάσεων συντήρησης. Η παρούσα έρευνα έχει ως στόχο την εκτίμηση του σεισμικού κίνδυνου και τη βέλτιστη διαχείριση της συντήρησης οδικών γεφυρών με την αξιοποίηση σύγχρονων μεθόδων υπολογιστικής νοημοσύνης για την εκτίμηση της κατάστασης των γεφυρών ενός δικτύου στο χρόνο και την επιλογή των κατ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Highway bridges are demanding, large-scale projects which enable transport of people and goods. The existence of aged highway bridges, loaded by both traffic and seismic forces, underlines the requirement for immediate maintenance and restoration in many of them. In order to achieve effective and sustainable bridge maintenance and rehabilitation, effective management of the process is required over the road network bridge stock and within the life cycle of each bridge.The present research focuses on the assessment of seismic risk in road bridges and the consequent maintenance and rehabilitation management of the bridge network. The development includes models and implementation software for (a) bridge seismic risk assessment (based on specific structure and location parameters), (b) bridge condition assessment in time and development of condition deterioration curves and (c) optimization of bridge maintenance and rehabilitation strategies over the bridge network in time. Due to the hug ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/47144
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/47144
ND
47144
Εναλλακτικός τίτλος
Life-cycle maintenance &rehabilitation management of highway bridges in their life cycle under seismic risk
Συγγραφέας
Τσίκας, Παναγιώτης (Πατρώνυμο: Κωνσταντίνος)
Ημερομηνία
2019
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πατρών. Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών. Τομέα Τεχνολογίας του Περιβάλλοντος και Συγκοινωνιών. Εργαστήριο Συγκοινωνιακών Έργων
Εξεταστική επιτροπή
Χασιακός Αθανάσιος
Μπούσιας Ευστάθιος
Αθανασόπουλος Γεώργιος
Οικονόμου Πολυχρόνης
Σφακιανάκης Μανώλης
Τσινόπουλος Στέφανος
Αρετούλης Γεώργιος
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Πολιτικού Μηχανικού ➨ Πολιτική μηχανική
Λέξεις-κλειδιά
Βελτιστοποίηση; Εύκαμπτος Προγραμματισμός; Σεισμική διακινδύνευση; Συντήρηση Γεφυρών
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., χαρτ., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)