Η επίδραση ενός προγράμματος δημιουργικού χορού στην κινητική δημιουργικότητα και τη σωματική - κιναισθητική νοημοσύνη μαθητών νηπιαγωγείου

Περίληψη

Σκοπός αυτής της έρευνας ήταν η ολοκλήρωση ενός προγράμματος δημιουργικού χορού για παιδιά προσχολικής ηλικίας (5±0.5 ετών) και η εξέταση της επίδρασής του στην ανάπτυξη της σωματικής - κιναισθητικής νοημοσύνης και της κινητικής δημιουργικότητάς τους. Μέσα από την ερευνητική διαδικασία εξετάστηκαν επιπλέον τα εξής ερωτήματα: α) είναι κατανοητό και εφαρμόσιμο το συγκεκριμένο πρόγραμμα σε μαθητές νηπιαγωγείου; β) ποια είναι η συναισθηματική και συμμετοχική ανταπόκριση των μαθητών στα μαθήματα; και γ) ποια είναι η σχέση της σωματικής - κιναισθητικής νοημοσύνης και της κινητικής δημιουργικότητας;Στην ερευνητική διαδικασία έλαβαν μέρος δύο τμήματα νηπιαγωγείου, είκοσι οκτώ νήπια στο σύνολο (14 αγόρια και 14 κορίτσια). Για να απαντηθούν με επάρκεια όλα τα ερευνητικά ερωτήματα χρησιμοποιήθηκαν μικτές μέθοδοι έρευνας. Αυτή η μεθοδολογία απαιτεί την αξιοποίηση μεθόδων συλλογής δεδομένων και τεχνικών ανάλυσης τόσο από την ποιοτική όσο και από την ποσοτική παράδοση (Armitage, 2005). Συγκεκριμένα ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The aim of this research was to develop a creative dance curriculum for preschool children (5±0.5 years old) and to examine its impact on the development of their bodily-kinesthetic intelligence and motor creativity. During the research there were also surveyed the following questions: a) is the specific curriculum comprehensible by and applicable to preschool children? b) what is the emotional and participatory response of students to the curriculum? and c) what is the correlation between bodily - kinesthetic intelligence and motor creativity?Two preschool classes, numbering 28 children in total (14 boys and 14 girls), took part in the research. In order to adequately answer to all the questions mentioned above, mixed research methods were used. This methodology requires to employ data collection methods and analysis techniques both from qualitative and quantitative domain (Armitage, 2005). More specifically two different research methods were chosen: the evaluative case study and the ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/51902
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/51902
ND
51902
Εναλλακτικός τίτλος
The development of bodily - kinesthetic intelligence and motor creativity through creative dance for preschool children
Συγγραφέας
Μιχελάκη, Ελένη (Πατρώνυμο: Ιωάννης)
Ημερομηνία
2017
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
Εξεταστική επιτροπή
Μπουρνέλλη Παγώνα
Κουτσούμπα Μαρία
Τσουβαλά Μαρία
Ζουνχιά Αικατερίνη
Τυροβολά Βασιλική
Φλουρής Γεώργιος
΄Σταύρου Νεκτάριος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Διδασκαλία και κατάρτιση
Λέξεις-κλειδιά
Δημιουργικός χορός; Σωματική - κιναισθητική νοημοσύνη; Κινητική δημιουργικότητα; Μαθητές προσχολικής ηλικίας
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)