Μέθοδοι σχεδιασμού κινητήρων μόνιμων μαγνητών υψηλής πυκνότητας ισχύος και κινητήρων επαγωγής υψηλής απόδοσης

Περίληψη

Η παρούσα διδακτορική διατριβή στοχεύει στην ανάπτυξη μεθόδων σχεδιασμού σύγχρονων κινητήρων μόνιμων μαγνητών (ΣΚΜΜ) υψηλής πυκνότητας ισχύος και επαγωγικών κινητήρων (ΕΚ) υψηλής απόδοσης. Συγκεκριμένα, στο δεύτερο μέρος της διατριβής προτείνονται μεθοδολογίες σχεδιασμού για τριφασικούς ΣΚΜΜ χαμηλών στροφών, οι οποίοι συμμετέχουν σε ένα σύστημα άμεσης μετάδοσης κίνησης που θα χρησιμοποιηθεί σε τρεις διαφορετικές εφαρμογές (για την κίνηση αναδευτήρα σε μονάδα επεξεργασίας λυμάτων, σε σύστημα έλξης τοποθετημένο εντός του τροχού ενός ηλεκτρικού οχήματος και σε αζιμουθιακό σύστημα πρόωσης πλοίου τύπου pod). Στην περίπτωση του αναδευτήρα λυμάτων ένας κατάλληλα σχεδιασμένος και πιο αποδοτικός ΣΚΜΜ αντικαθιστά ένα πραγματικό σύστημα, το οποίο αποτελείται από έναν επαγωγικό κινητήρα και ένα κιβώτιο ταχυτήτων. Καθώς τίθενται τρεις στόχοι (δηλαδή υψηλή απόδοση, ελαχιστοποίηση μάζας και ελαχιστοποίηση κόστους), η μέθοδος σχεδιασμού βασίζεται στην επίλυση ενός προβλήματος βελτιστοποίησης, όπου τρε ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The present thesis undertakes the development of design methods for high power density permanent magnet motors and high efficiency induction motors. Specifically, in the second part of the thesis design methodologies are introduced for three-phase low-speed permanent magnet synchronous motors (PMSMs) that are going to be parts of a direct-drive system at three different applications (namely a wastewater mixer, an in-wheel traction system of a light-duty electric vehicle and a pod propulsion system). For the wastewater mixer, a properly designed and much more efficient PMSM replaces a real-world induction motor - gearbox system. Since three objectives (i.e. high efficiency, mass and cost minimization) are considered, the design approach is based on the solving of an optimization problem, where three different cost functions are employed. The overall adopted scheme incorporates: a) the utilization of analytical equations aiming to reduce the number of the search variables and ensure that ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/50227
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/50227
ND
50227
Εναλλακτικός τίτλος
Design methods for high power density permanent magnet motors and high efficiency induction motors
Συγγραφέας
Χασιώτης, Ιωάννης-Ειρηναίος (Πατρώνυμο: Δημήτριος)
Ημερομηνία
2021
Ίδρυμα
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης (ΔΠΘ). Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Ενεργειακών Συστημάτων. Εργαστήριο Ηλεκτρικών Μηχανών
Εξεταστική επιτροπή
Καρναβάς Ιωάννης
Καρλής Αθανάσιος
Κλαδάς Αντώνιος
Μαδεμλής Χρήστος
Προυσαλίδης Ιωάννης
Μητρονίκας Επαμεινώνδας
Καρακατσάνης Θεόκλητος
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Ηλεκτρολόγου Μηχανικού, Ηλεκτρονικού Μηχανικού, Μηχανικού Η/Υ ➨ Ηλεκτρική και Ηλεκτρονική μηχανική
Λέξεις-κλειδιά
Σύστημα ψύξης; Μεθοδολογία σχεδιασμού; Σύστημα άμεσης μετάδοσης κίνησης; Πρότυπα απόδοσης; Ηλεκτρικά οχήματα; Σχεδιασμός ηλεκτρικών μηχανών; Μέθοδος πεπερασμένων στοιχείων; Υψηλή πυκνότητα ισχύος; Υψηλή πυκνότητα ροπής; Σύστημα βασισμένο στη γνώση; Σύγχρονος κινητήρας μόνιμων μαγνητών; Αζιμουθιακό σύστημα πρόωσης τύπου pod; Πρόωση πλοίου; Μονοφασικός επαγωγικός κινητήρας; Αλγόριθμος βελτιστοποίησης των συμβιωτικών οργανισμών; Θερμική ανάλυση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)