Η επίδραση ενός διαδραστικού ηλεκτρονικού βιβλίου στην ανάπτυξη της βιώσιμης πολιτειότητας για την κλιματική αλλαγή σε μαθητές δημοτικής εκπαίδευσης

Περίληψη

Η παρούσα διδακτορική διατριβή πραγματεύεται την εκπαίδευση για την κλιματική αλλαγή. Οι επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής επηρεάζουν όχι μόνο όλα τα φυσικά συστήματα αλλά και όλες τις ανθρώπινες κοινωνίες ανεξάρτητα της γεωγραφικής θέσης τους πάνω στον πλανήτη μας. Η ανάπτυξη της περιβαλλοντικής γνώσης και ευαισθητοποίησης των μαθητών βρίσκεται σε σημαντική υστέρηση όσον αφορά στη μετουσίωση της περιβαλλοντικής στάσης και της γνώσης τους σε δράση. Η συγκεκριμένη έρευνα βασίστηκε στην ανάπτυξη ενός διαδικτυακού περιβάλλοντος διδασκαλίας και μάθησης για την πραγμάτευση της κλιματικής αλλαγής. Σε ερευνητικό επίπεδο, ο σκοπός ήταν να διερευνηθούν πιθανοί παράγοντες που καθορίζουν εάν ένα άτομο θα ενεργήσει περιβαλλοντικά ή όχι σε σχέση με την βιώσιμη πολιτειότητα που είναι ζωτικής σημασίας για την επίτευξη μιας περιβαλλοντικά βιώσιμης κοινωνίας. Αυτό επιχειρήθηκε με την ενσωμάτωση ενός διαδραστικού μαθησιακού περιβάλλοντος (Δ.Μ.Π.) με δομή ηλεκτρονικού βιβλίου σε μαθήματα του Παιδαγωγικού ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This thesis examines education as a necessary tool to address climate change. The effects of climate change impact not only all-natural systems but also all human societies regardless of their geographical location on our planet. The development of students' environmental knowledge and awareness is lacking in terms of transforming their environmental attitude and knowledge into action. Education for a sustainable future requires teaching methods and strategies based on non-linear teaching models and a transformative view of the educational process and practice. At research level, the aim of this study was to investigate possible factors that determine whether an individual will act environmentally or not in relation to sustainable citizenship which is vital to achieving an environmentally sustainable society. This was attempted by integrating a web-based learning environment (WBLE) with e-book structure into the courses of Primary Education Department of University of Crete. The aim wa ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/50113
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/50113
ND
50113
Εναλλακτικός τίτλος
The effect of an interactive e-book on the development of sustainable citizenship regarding climate change to primary school students
Συγγραφέας
Λάριος, Νικόλαος (Πατρώνυμο: Βασίλειος)
Ημερομηνία
2020
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Κρήτης. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Μακράκης Βασίλειος
Καρασσαβίδης Ηλίας
Μπαμπάλης Θωμάς
Καλογιαννάκη Πελαγία
Αναστασιάδης Παναγιώτης
Ζαράνης Νικόλαος
Holland Charlotte
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Εκπαίδευση και Έρευνα της εκπαίδευσης
Λέξεις-κλειδιά
Βιώσιμη πολιτειότητα; Κλιματική αλλαγή; Διαδικτυακό μαθησιακό περιβάλλον; Αντιλήψεις των μελλοντικών εκπαιδευτικών; Εκπαίδευση για την αειφόρο ανάπτυξη; ΤΠΕ στην εκπαίδευση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)