Πρόληψη και έγκαιρη αντιμετώπιση συμπτωμάτων κατάθλιψης, άγχους ή στρες: σχεδιασμός, υλοποίηση και αξιολόγηση ενός ομαδικού ψυχο-εκπαιδευτικού προγράμματος Θετικής Ψυχολογίας

Περίληψη

Αυτή η έρευνα στοχεύει να σχεδιάσει και να αξιολογήσει ένα ομαδικό ψυχό-εκπαιδευτικό πρόγραμμα Θετικής Ψυχολογίας για την πρόληψη και έγκαιρη αντιμετώπιση συμπτωμάτων κατάθλιψης, άγχους ή στρες. Με την άνθιση της Θετικής Ψυχολογίας, αναπτύχθηκαν οι θετικές παρεμβάσεις, που ορίζονται ως θεραπευτικές μέθοδοι ή απλές πράξεις που αποσκοπούν στη δημιουργία θετικών συναισθημάτων, συμπεριφορών και σκέψεων (Sin & Lyubomirsky, 2009). Ερευνητές συνδυάζουν τρεις ή περισσότερες παρεμβάσεις, για τη δημιουργία ψυχό-εκπαιδευτικών προγραμμάτων, που έχουν βρεθεί να είναι αποτελεσματικά στην αύξηση του ευ ζην και στη μείωση συμπτωμάτων ψυχοπαθολογίας, μέσα από σύγχρονες μετά-αναλύσεις (Bolier, Haverman, Westerhof, Riper, Smit & Bohlmeijer, 2013. Hendriks, Schotanus-Dijkstra, Hassankhan, de Jong, & Bohlmeijer, 2019. Sin & Lyubomirsky, 2009. Weiss, Westerhof, & Bohlmeijer, 2016. White, Uttl, & Holder, 2019), τόσο στο γενικό πληθυσμό, όσο και σε άτομα με πρότερα συμπτώματα άγχους, κατάθλιψης ή στρες (Chakh ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This study aims to design, implement, and evaluate a Positive Psychology psycho-educational group intervention for prevention and early intervention of depression, anxiety, or stress. This programme will be compromised of positive interventions which are defined as simple therapeutic techniques or acts that foster positive emotions, behaviours, and thoughts (Sin & Lyubomirsky, 2009). A combination of three or more positive interventions leads to interventions programmes that have been tested for their effectiveness in increasing wellbeing and decreasing symptoms of depression, anxiety, or stress among clinical and non-clinical samples (Boiler κ. ά., 2013; Hendriks κ. ά., 2019; Sin & Lyubomirsky, 2009; Weiss, Westerhof, & Bohlmeijer, 2016; White, Uttl, & Holder, 2019). Albeit the existence of effective psychological therapies, many people do not access them. This phenomenon is more profound among people with milder psychological symptoms, who are at risk of developing more severe sympto ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/49556
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/49556
ND
49556
Εναλλακτικός τίτλος
Prevention and early intervention of depression, anxiety, or stress symptoms: design, implementation, and evaluation of a Positive Psychology psycho-educational group intervention
Συγγραφέας
Κοτσώνη, Αικατερίνη του Θεοφάνης
Ημερομηνία
2021
Ίδρυμα
Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών & Ψυχολογίας. Τμήμα Ψυχολογίας
Εξεταστική επιτροπή
Σταλίκας Αναστάσιος
Μαντόγλου Άννα
Αλεξιάς Γεώργιος
Κορδούτης Παναγιώτης
Κατερέλος Ιωάννης
Καζή Σμαράγδα
Γιωτσίδη Βασιλικη
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΨυχολογία και Γνωσιακή Επιστήμη ➨ Κλινική ψυχολογία
Λέξεις-κλειδιά
Θετικές παρεμβάσεις; Θετική ψυχολογία; Ευ ζην; Κατάθλιψη; Άγχος
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)