Επιχειρησιακές στρατηγικές για τον κλάδο των τροφίμων στο πλαίσιο της οικονομικής κρίσης: η περίπτωση της Στερεάς Ελλάδας

Περίληψη

Ο στρατηγικός σχεδιασμός αποτελεί απαραίτητη ενέργεια για τις επιχειρήσεις εφόσον καθορίζει την πρόθεση της επιχείρησης για το μέλλον της, καθώς και τους τρόπους με βάση τους οποίους μπορεί να επιτύχει το επιθυμητό αποτέλεσμα, εξασφαλίζοντας την εύρυθμη λειτουργία και βιωσιμότητά της. Το στρατηγικό σχέδιο κατευθύνει την επιχείρηση να εστιάσει στις βασικές προτεραιότητές της, χωρίς όμως να παρεκκλίνει από το όραμα και την αποστολή της. Γενικότερα, ο στρατηγικός σχεδιασμός αποσκοπεί στην ενίσχυση της επιχείρησης προκειμένου να αντιμετωπίσει αποτελεσματικά τις νέες συνθήκες που προκαλούν η αέναη μετάλλαξη της κοινωνίας και της οικονομίας όπως και οι συνεχόμενες μεταβολές στην αγορά. Αποτελεί δυναμικό και προσανατολισμένο προς το μέλλον εργαλείο διαχείρισης και ρύθμισης και για αυτό, μπορεί να χαρακτηριστεί ως «οδικός χάρτης» για την πορεία προς την επιτυχία. Η υφεσιακή πορεία που ακολούθησε η ελληνική οικονομία από τις αρχές του 2010, επίδρασε αρνητικά στους περισσότερους κλάδους οικονομι ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The strategic planning process is important for businesses, as it determines their intention for the future, as well as the ways in which it can achieve the desired result, ensuring its smooth operation and sustainability. The strategic plan directs a business to focus on its key priorities, without deviating from its vision and mission. In general, the strategic planning process aims to empower businesses in order to cope effectively with the new conditions caused by the perpetual motion of both society and economy, as well as the constant changes in the market. Also, strategy is a dynamic and future-oriented management and adjustment tool and therefore can be described as a “road map” to success. The recession that followed the Greek economy since the beginning of 2010 had a negative impact on the majority of sectors of economic activity, even on the most dynamic ones, such as the food industry, which is one of the most powerful in the domestic processing. Given the new market condit ...
περισσότερα
Η διατριβή είναι δεσμευμένη από τον συγγραφέα  (μέχρι και: 8/2023)
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/47991
ND
47991
Εναλλακτικός τίτλος
Business strategies for the food industry in the context of the economic crisis: the case of Central Greece
Συγγραφέας
Ραγάζου, Κωνσταντίνα του Νικόλαος
Ημερομηνία
2020
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης
Εξεταστική επιτροπή
Ντυκέν Μαρί - Νοέλ
Σκάγιαννης Παντολέων
Καλλιώρας Δημήτριος
Γούσιος Δημήτριος
Πετράκος Γεώργιος
Χριστοπούλου Όλγα
Μεταξάς Θεόδωρος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Οικονομικά και Επιχειρήσεις
Λέξεις-κλειδιά
Επιχειρησιακή στρατηγική; Μικρομεσαίες επιχειρήσεις; Οικονομική κρίση; Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας; Στρατηγικός σχεδιασμός; Κλάδος Τροφίμων
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
xxi, 325 σ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.