Υπολογιστική μελέτη και βελτιστοποίηση φαινομένων ροής και καύσης βαρέος ναυτιλιακού καυσίμου σε ναυτικούς κινητήρες

Περίληψη

Το βαρύ ναυτιλιακό καύσιμο (Heavy Fuel Oil - HFO) είναι το κυρίαρχο ναυτιλιακό καύσιμο.Η μελλοντική χρήση του βαρέος ναυτιλιακού καυσίμου θα επηρεαστεί σημαντικά από τονκανονισμό που αφορά στη μέγιστη επιτρεπόμενη επί τοις εκατό κατά βάρος περιεκτικότητατου θείου στο καύσιμο. Αναφορικά με την ωκεανοπορεία, το ισχύον όριο είναι 3.5%, ενώ απότην 1/1/2020 έχει προγραμματιστεί από τον Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό (InternationalMaritime Organization - IMO) αυτό να μειωθεί στο 0.5%. Σήμερα, η υπολογιστική μελέτηφαινομένων ροής και καύσης σε ναυτικούς κινητήρες Diesel μπορεί να υποστηριχθεί από τηχρήση εργαλείων Υπολογιστικής Ρευστοδυναμικής (Computational Fluid Dynamics - CFD). ΗΥπολογιστική Ρευστοδυναμική συμβάλλει σημαντικά στην κατανόηση και βελτιστοποίηση τωνθερμορευστομηχανικών φαινομένων που λαμβάνουν χώρα στον κύλινδρο των ναυτικώνμηχανών. Επίσης, η αξιόπιστη αποτύπωση της θερμορευστομηχανικής σε εφαρμογέςναυτικών κινητήρων είναι στόχος υψηλού ενδιαφέροντος αλλά και υψηλής δυσκολίας, κ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Heavy Fuel Oil (HFO) is the predominant marine fuel. Its future use will be affected by theglobal 0.50% sulfur cap entering into force in 2020. It is widely accepted nowadays thatComputational Fluid Dynamics (CFD) studies can substantially contribute to understanding andoptimizing engine aerothermochemistry, provided that the key in-cylinder processes, namely,spray break-up, evaporation, fuel-air mixing, ignition and combustion, are properly accountedfor in the frame of CFD modeling. The present thesis constitutes an extensive computationalCFD study of non-reactive and reactive HFO spray physics in the context of marine engines,including applications of optimizing HFO injection in large two-stroke marine engines. The studyis supported by experiments.In this frame, a new integrated model for calculating the thermophysical properties of marineHFO has been developed in the present work. The model considers HFO as an equivalent onecomponent heavy petroleum fraction with undefined compositi ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/46257
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/46257
ND
46257
Εναλλακτικός τίτλος
Computational study and optimization of flow and combustion processes in marine engines operating with heavy fuel oil
Συγγραφέας
Κοντούλης, Παναγιώτης (Πατρώνυμο: Ιωάννης)
Ημερομηνία
2019
Ίδρυμα
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ). Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Ναυτικής Μηχανολογίας
Εξεταστική επιτροπή
Καικτσής Λάμπρος
Κυρτάτος Νικόλαος
Βουλούχος Κωνσταντίνος
Καρώνης Δημήτριος
Τριανταφύλλου Γεώργιος
Σαμαρά Ζωή
Φούντη Μαρία
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και Τεχνολογία
Επιστήμη Μηχανολόγου Μηχανικού
Λέξεις-κλειδιά
Βαρύ ναυτιλιακό καύσιμο; Ναυτιλιακά καύσιμα; Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
xx, 176 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)