Αριθμητική προσομοίωση καύσης και εκπομπής μονοξειδίου του αζώτου κινητήρων Otto αερίων βιοκαυσίμων: ενεργειακή και εξεργειακή ανάλυση

Περίληψη

Βασικός σκοπός της παρούσας διδακτορικής διατριβής ήταν η ανάπτυξη ενός προωθημένου θερμοδυναμικού μοντέλου προσομοίωσης του κλειστού κύκλου λειτουργίας κινητήρων Otto προαναμειγμένης γόμωσης με στόχο την πρόβλεψη της λειτουργικής τους συμπεριφοράς και των εκπομπών μονοξειδίου του αζώτου. Επιπλέον, πραγματοποιήθηκε εφαρμογή εξεργειακής ανάλυσης στη γόμωση του κυλίνδρου με στόχο την ποσοτικοποίηση των καταστροφών και απωλειών εξέργειας (διαθεσιμότητας) που λαμβάνουν χώρα εντός του θαλάμου καύσης. Ο συνδυασμός μοντέλου προσομοίωσης – εξεργειακής ανάλυσης εφαρμόστηκε στην ενδιαφέρουσα περίπτωση λειτουργίας κινητήρων Otto με αέρια βιοκαύσιμα. Τέλος, αναπτύχθηκε επιμέρους μοντέλο με στόχο να μελετηθεί η επίδραση της γεωμετρίας συμβατικών θαλάμων καύσης κινητήρων Otto στα γεωμετρικά χαρακτηριστικά του διαδιδόμενου μετώπου της φλόγας, τα οποία επηρεάζουν το ρυθμό καύσης και το ρυθμό απωλειών θερμότητας μέσω των τοιχωμάτων του κυλίνδρου. Τα σημαντικότερα αποτελέσματα της παρούσας διδακτορικής ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The main scope of the present PhD dissertation was the development of an advanced thermodynamic simulation model of the closed part of the operating cycle of homogeneous charge spark ignition engines for the prediction of performance and nitric oxide emissions. In addition, exergy analysis of the cylinder charge was applied in order to quantify the destruction and loss of exergy (availability) taking place inside the combustion chamber. The combination of simulation model and exergy analysis was applied to the interesting case of spark ignition engines operation on gaseous biofuels. Finally, a special model was developed in order to study the effect of the geometry of conventional combustion chambers of spark ignition engines on the geometric characteristics of the propagating flame front, influencing the rate of combustion and the rate of heat loss through the cylinder walls. The main results of the present PhD dissertation are the following: • The advanced simulation model predicts c ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/24949
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/24949
ND
24949
Εναλλακτικός τίτλος
Numerical simulation of combustion and nitric oxide emissions of spark ignition engines operating on gaseous biofuels: Energy and exergy analysis
Συγγραφέας
Μίχος, Κωνσταντίνος του Νικόλαος
Ημερομηνία
2010
Ίδρυμα
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ). Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Θερμότητας. Εργαστήριο Μηχανών Εσωτερικής Καύσης
Εξεταστική επιτροπή
Ρακόπουλος Κωνσταντίνος
Χουντάλας Δημήτριος
Γιακουμής Ευάγγελος
Στέγγου-Σάγια Αθηνά
Κακάρας Εμμανουήλ
Φούντη Μαρία
Παπαγιαννάκης Ρούσσος
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και Τεχνολογία
Επιστήμη Μηχανολόγου Μηχανικού
Λέξεις-κλειδιά
Κινητήρες Otto; Μοντέλο προσομοίωσης; Καύση; Εκπομπές οξειδίου του αζώτου; Αέριο σύνθεσης; Βιοαέριο; Υδρογόνο; Εξεργειακή ανάλυση; Πολυζωνικό, οιονεί-διαστατικό μοντέλο
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
viii, 418 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)