Αξιολόγηση ψηφιακών εκπαιδευτικών εφαρμογών μουσείων: ζητήματα άτυπης μάθησης και κοινωνικής διάδρασης

Περίληψη

Σκοπό της διατριβής αποτελεί η δημιουργία ενός μοντέλου αξιολόγησης εκπαιδευτικών ψηφιακών εφαρμογών μουσείων (ΑΕΨΕΜ) και η συνακόλουθη εφαρμογή του σε επιλεγμένες ψηφιακές εκπαιδευτικές εφαρμογές μουσείων. Απώτερο σκοπό της διατριβής αποτελεί ο έλεγχος της αποτελεσματικότητας και της εγκυρότητας του μοντέλου αξιολογώντας αυτές τις εφαρμογές, προκειμένου να εξαχθούν συγκεκριμένα και αξιοποιήσιμα συμπεράσματα. Στοιχεία και δεδομένα, που με τη σειρά τους οδηγούν στη συγκρότηση καλών πρακτικών και οδηγιών προς εκμετάλλευση από όλους εκείνους, μουσεία, ανθρώπους και φορείς, που συμμετέχουν στη δημιουργία ψηφιακών εκπαιδευτικών εφαρμογών στα μουσεία. Για τον σκοπό αυτό της διατριβής, για τη συγκέντρωση και την οριοθέτηση του δείγματος των προσφερόμενων προς επιλογή και αξιολόγηση εφαρμογών, θεωρήθηκε σκόπιμο να διενεργηθεί έρευνα σε μουσεία της Ελλάδας. Η έρευνα αφορούσε στη διερεύνηση της αξιοποίησης των δυνατοτήτων των Τ.Π.Ε. στην εκπαιδευτική πολιτική των μουσείων και κυρίως στο περιεχόμ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The aim of the dissertation is to create an evaluation model of digital educational museum applications (EEDAM) and its consequent application to selected digital educational museum applications. The ultimate goal of the dissertation is to test the efficiency and validity of the model by evaluating these applications in order to draw out concrete and useful conclusions, which in turn lead to the creation of good practices and guidelines for exploitation by all those, museums, people and institutions involved in the creation of digital educational applications in museums. For this purpose, it was considered appropriate to be conducted a research in Greece museums in order to be specified the sample of the educational applications offered for selection and evaluation. The research focused on the exploitation of ICT capabilities in the field of educational policy of museums and mainly in the content, type and form of the ICT applications. After defining and clarifying the term 'educationa ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/45789
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/45789
ND
45789
Εναλλακτικός τίτλος
Evaluation of museum’s digital and educational applications: issues of informal learning and social interaction
Συγγραφέας
Κούτσιανου, Σοφία (Πατρώνυμο: Γεώργιος)
Ημερομηνία
2018
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας
Εξεταστική επιτροπή
Χουρμουζιάδη Αναστασία
Οικονόμου Μαρία
Τσιαφάκη Δέσποινα
Νικονάνου Κλεονίκη
Σαμπανίκου Ευαγγελία
Νταραντούμης Αθανάσιος
Καρυδάκης Γεώργιος
Επιστημονικό πεδίο
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και ΤέχνεςΆλλες Ανθρωπιστικές Επιστήμες
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Μοντέλο αξιολόγησης; Ψηφιακές εφαρμογές μουσείων; Μουσεία και Τ.Π.Ε.; Εκπαιδευτικές θεωρίες και Τ.Π.Ε.; Άτυπη μάθηση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
357 σ., εικ., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)