Επιμόρφωση και αξιοποίηση των ψηφιακών μέσων στην Ελληνική δευτεροβάθμια εκπαίδευση του 21ου αιώνα: δυνατότητες και προκλήσεις

Περίληψη

H αξιοποίηση των ψηφιακών μέσων στην καθημερινή εκπαιδευτική πράξη -τόσο στην Ελλάδα όσο και διεθνώς- προκαλεί έντονη κινητοποίηση και προβληματισμό. Μεγάλα χρηματικά ποσά επενδύονται τόσο σε εξοπλισμούς όσο και προγράμματα επιμόρφωσης, αλλά τα αποτελέσματα δεν είναι τα αναμενόμενα. Στην παρούσα έρευνα επιδιώκεται να διερευνηθούν και να αναδειχθούν οι απόψεις, αλλά και οι πρακτικές επιμορφωμένων εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σχετικά με την αποτελεσματικότητά τους στα ζητήματα που άπτονται της παιδαγωγικής αξιοποίησης και της βιώσιμης ενσωμάτωσης των Τ.Π.Ε. στην εκπαιδευτική πράξη. Επιμέρους στόχο της έρευνας αποτελεί η ανίχνευση σημαντικών παραγόντων της αποτελεσματικότητας του Προγράμματος Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας με τίτλο: «Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στη χρήση και αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στην εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία» (Β΄ Επίπεδο), όπως αυτή υλοποιήθ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The present research attempts to examine and give prominence to the views and the practices of Secondary Education teachers who have been trained in ICT, according to their effectiveness on issues related to their educational utilization and the sustainable incorporation of ICT in education. An additional goal is the search for significant factors in the effectiveness of the training programme for teachers of Primary and Secondary education organized by the Ministry of Education under the title: “Teacher in-service Training in the Use and Utilization of Information and Communications Technology (ICT) in the Educational Procedure” (Level B’), which took place from 2008 until 2016. Specifically, the basic question of the study is formed as follows: Is it possible to spot and name the connection between, on the one hand, the way in which the teachers of Modern and Ancient Greek Language, Mathematics, Physics and Information Technology are trained and further educated at Level B’ of ICT a ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/45747
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/45747
ND
45747
Εναλλακτικός τίτλος
Teacher in-service training in ICT and the utilization of digital media in Greek secondary education of the 21st century: potentialities and challenges
Συγγραφέας
Διαμαντής, Κωνσταντίνος (Πατρώνυμο: Γιώργιος)
Ημερομηνία
2019
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Φιλοσοφική. Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής. Τομέας Παιδαγωγικής
Εξεταστική επιτροπή
Μπίκος Κωνσταντίνος
Μαυροσκούφης Δημήτριος
Φαχαντίδης Νικόλαος
Κουτσογιάννης Δημήτριος
Μπαμίδης Παναγιώτης
Τσορμπατζούδης Χαράλαμπος
Σταμοβλάσης Δημήτριος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Ψηφιακά μέσα στην εκπαίδευση; Επιμόρφωση στις Τ.Π.Ε.; Δευτεροβάθμια εκπαίδευση; Βελτίωση της διδασκαλίας στην τάξη
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
456 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)