Πώς οι πολιτικές εταιρικής κοινωνικής ευθύνης επηρεάζουν τις αγοραστικές αποφάσεις των καταναλωτών

Περίληψη

Η διδακτορική διατριβή μελετά την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (ΕΚΕ) στην Ελλάδα και συγκεκριμένα το πώς οι πολιτικές Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης επηρεάζουν τις αγοραστικές καταναλωτικές αποφάσεις. Αρχικά, αναλύεται η μεθοδολογική προσέγγιση που ακολουθήσαμε και παρουσιάζονται τα στάδια της δευτερογενούς ανάλυσης της διεθνούς βιβλιογραφίας. Έπειτα, περιγράφεται η διαδικασία της πρωτογενούς έρευνας η οποία αξιοποίησε ομάδες εστίασης και ημιδομημένες συνεντεύξεις. Εν συνεχεία, προσεγγίζεται το περιεχόμενο της έννοιας της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης από την αρχική εμφάνιση του όρου έως τη σημερινή του αντίληψη ως οι πρωτοβουλίες που αναλαμβάνει μια εταιρεία προκειμένου να αναγνωρίσει και να διαχειριστεί τις οικονομικές, κοινωνικές και περιβαλλοντικές επιπτώσεις που επιφέρει η λειτουργία της και ταυτόχρονα να προσεγγίσει μια υπεύθυνη συνολικά διακυβέρνηση. Έπειτα, διεξάγεται συζήτηση για την υπεύθυνη κατανάλωση και σκιαγραφείται ο σύγχρονος, «υπεύθυνος» καταναλωτής. Η συζήτηση μεταφέρεται σ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This PhD thesis studies Corporate Social Responsibility (CSR) in Greece and in particular how CSR initiatives affect consumers’ buying decisions. We start by presenting the methodological approach we used, highlighting the stages of the secondary analysis of international literature and the field research which included the use of focus groups and semi-structured interviews. We continue by approaching the context of CSR since its early appearance and its current interpretation as the corporate initiatives for recognizing and managing corporation’s economic; social and environmental impacts coupled with corporation’s efforts to achieve holistic responsible governance. Moreover, we discuss responsible consumption and approach the characteristics of the social responsible consumer. Emphasis is given to Greece and the way Greek consumers affiliate with CSR. Then, we present the narrative analysis of the focus groups utilizing consumers’ quotes and continue our study with the narrative anal ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/45357
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/45357
ND
45357
Εναλλακτικός τίτλος
How corporate social responsibility initiatives affect consumers buying decisions
Συγγραφέας
Παπαφλωράτος, Τριαντάφυλλος (Πατρώνυμο: Ηλίας)
Ημερομηνία
2018
Ίδρυμα
Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού
Εξεταστική επιτροπή
Τσακαρέστου Παναγιώτα
Κέφης Βασίλης
Κλήμης Γεώργιος - Μιχαήλ
Πετρίδου Ευγενία
Αποσπόρη Ελένη
Ευαγγελινός Κων/νος
Σακελλαρόπουλος Θεόδωρος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Άλλες Κοινωνικές Επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά
Εταιρική κοινωνική ευθύνη; Βιωσιμότητα; Βιώσιμη ανάπτυξη; Αειφορία; Καταναλωτική συμπεριφορά; ΕΚΕ; Εταιρική υπευθυνότητα; Υπεύθυνη καταναλωτική συμπεριφορά; ΕΚΕ στην Ελλάδα
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
315 σ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)