Βελτιστοποίηση δυναμικής συμπεριφοράς οχήματος

Περίληψη

Η παρούσα διατριβή πραγματεύεται την βελτιστοποίηση των αναρτήσεων ενός οχήματος και των καθισμάτων του. Μια ανάρτηση οχήματος δε μπορεί να εξαλείψει την αντικρουόμενη σχέση μεταξύ της άνεσης των επιβατών και την ευστάθειας τους οχήματος, αλλά είναι ικανή να τα συνδυάσει σε βέλτιστο βαθμό. Λαμβάνοντας υπόψη τη σημασία μιας ανάρτησης, η βελτιστοποίηση της διερευνάται εκτενώς σ' αυτή τη διατριβή. Καταρχάς, τα πιο γνωστά μαθηματικά μοντέλα για την μελέτη της δυναμικής συμπεριφοράς ενός οχήματος συγκρίνονται και γίνεται αναζήτηση του καταλληλότερου ως προς την ακρίβεια των προσομοιώσεων. Στη συνέχεια, γίνεται αξιολόγηση της διαδικασίας βελτιστοποίησης συστημάτων ανάρτησης σε μονοκριτηριακά και πολυκριτηριακά προβλήματα ως προς την αποδοτικότητα τόσο διάφορων αντικειμενικών συναρτήσεων όσο και αλγορίθμων βελτιστοποίησης. Έπειτα, παρουσιάζεται μια νέα μέθοδος για το χειρισμό των αντικειμενικών συναρτήσεων σε μια πολύ-κριτηριακή βελτιστοποίηση με στόχο τη μείωση του αριθμού αυτών και την εξοι ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The current thesis focuses on the optimization of vehicle and seat suspension systems. A vehicle suspension system cannot eliminate the compromise between the parts of the most prominent conflict in automotive industry, i.e. the passenger's ride comfort and the vehicle's stability. However, they are able to combine the above-mentioned parts optimally. Considering the importance of a good suspension design, in this thesis, its optimization is studied extensively. Firstly, the most common mathematical models for simulation of vehicle dynamics are compared and investigated in order to conclude to the most appropriate for our research. Afterwards, an assessment of the optimization procedure in single and multiple objective optimization problems is conducted with respect to the efficiency of both the objective functions and the optimization algorithms. Then, an approach for handling the objective functions in multi-objective optimization problems is presented in order to minimize their numb ...
περισσότερα
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/45280
ND
45280
Εναλλακτικός τίτλος
Optimization of vehicle dynamic behavior
Συγγραφέας
Παπαϊωάννου, Γεώργιος Δημήτριος
Ημερομηνία
2019
Ίδρυμα
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ). Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μηχανολογικών Κατασκευών και Αυτομάτου Ελέγχου. Εργαστήριο Οχημάτων
Εξεταστική επιτροπή
Κουλοχέρης Δημήτριος
Αντωνιάδης Ιωάννης
Προβατίδης Χριστόφορος
Αλεξόπουλος Λεωνιδας
Μιχαηλίδης Αθανάσιος
Μανωλάκος Δημήτριος
Σπιτάς Βασίλειος
Επιστημονικό πεδίο
Μηχανική & Τεχνολογία
Επιστήμες Μηχανολόγου Μηχανικού
Λέξεις-κλειδιά
Πολύ-κριτηριακή βελτιστοποίηση; Βελτιστοποίηση αναρτήσεων; Μονό-κριτηριακή βελτιστοποίηση; Άνεση επιβατών; Κάθισμα οχήματος; Παθητικές αναρτήσεις; Ευστάθεια οχήματος; Κράτημα οχήματος; Αντικειμενικές συναρτήσεις; Ανάρτηση; Υπολογιστικά μοντέλα οχήματος
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
xx, 86 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:Creative Commons Αναφορά Δημιουργού Μη εμπορική Χρήση Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα