Αρχική
Πλοήγηση
Επιστημονικό πεδίο
Ημερομηνία
Συγγραφέας
Χώρα
Γλώσσα
Ίδρυμα
Σχετικά με το ΕΑΔΔ
Κατάθεση Διατριβής
Συχνές Ερωτήσεις
Κέντρο Υποστήριξης Χρηστών
Επικοινωνία
Ανοικτά Δεδομένα
Είσοδος
Εγγραφή
Ξέχασα τον κωδικό
A-
A0
A+
|
EN
Δηλώνω ότι έλαβα γνώση και ανεπιφύλακτα συμφωνώ και αποδέχομαι τους
< < /div>
style="padding-top: 0px!important;">
aAAAAAC1iz2nggumDK_A2pjsTvdZGDV0K" data-callback='onSub data-action='submit' style="padding: 5px;background: #fff;border: 2px solid #adadad;cursor: pointer;"> Αρχικός σχεδιασμός οχημάτων με κριτήριο την ευστάθεια
Κατέβασμα αρχείου PDF
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
Περίληψη
Για τον προσδιορισμό της οδικής συμπεριφοράς ενός οχήματος κατά τα πρώτα στάδια του σχεδιασμού του, απαιτείται πλήθος παραδοχών και απλοποιήσεων. Η συνηθέστερη προσέγγιση γίνεται με τη βοήθεια απλοποιημένων υπολογιστικών διαδικασιών όπως αυτής του μοντέλου ενός ίχνους. Σε πολλές περιπτώσεις όμως η προσέγγιση αυτή δεν επιτρέπει την επιτυχημένη εκλογή των βασικών γεωμετρικών διαστάσεων της ανάρτησης και του συστήματος διεύθυνσης. Γι’ αυτό υπάρχει ανάγκη να αναπτυχθεί μία πιο πλήρης διαδικασία για την εκλογή των βασικών γεωμετρικών μεγεθών που χαρακτηρίζουν την οδική συμπεριφορά ενός οχήματος. Για τη διερεύνηση της επίδρασης των παραπάνω μεγεθών στην οδική συμπεριφορά ενός οχήματος ο κ. Καραογλανίδης ανέπτυξε ένα νέο μοντέλο υπολογισμού των συντελεστών ευστάθειας και κατευθυντικότητας ενός οχήματος τεσσάρων τροχών που μπορεί να εφαρμοστεί από το αρχικό στάδιο του σχεδιασμού του. Η αξία της προτεινόμενης διαδικασίας έγκειται στο γεγονός ότι τόσο η επίδραση του μηχανισμού της ανάρτησης όσο ...
Για τον προσδιορισμό της οδικής συμπεριφοράς ενός οχήματος κατά τα πρώτα στάδια του σχεδιασμού του, απαιτείται πλήθος παραδοχών και απλοποιήσεων. Η συνηθέστερη προσέγγιση γίνεται με τη βοήθεια απλοποιημένων υπολογιστικών διαδικασιών όπως αυτής του μοντέλου ενός ίχνους. Σε πολλές περιπτώσεις όμως η προσέγγιση αυτή δεν επιτρέπει την επιτυχημένη εκλογή των βασικών γεωμετρικών διαστάσεων της ανάρτησης και του συστήματος διεύθυνσης. Γι’ αυτό υπάρχει ανάγκη να αναπτυχθεί μία πιο πλήρης διαδικασία για την εκλογή των βασικών γεωμετρικών μεγεθών που χαρακτηρίζουν την οδική συμπεριφορά ενός οχήματος. Για τη διερεύνηση της επίδρασης των παραπάνω μεγεθών στην οδική συμπεριφορά ενός οχήματος ο κ. Καραογλανίδης ανέπτυξε ένα νέο μοντέλο υπολογισμού των συντελεστών ευστάθειας και κατευθυντικότητας ενός οχήματος τεσσάρων τροχών που μπορεί να εφαρμοστεί από το αρχικό στάδιο του σχεδιασμού του. Η αξία της προτεινόμενης διαδικασίας έγκειται στο γεγονός ότι τόσο η επίδραση του μηχανισμού της ανάρτησης όσο και του συστήματος διεύθυνσης μπορούν να προσδιορισθούν με επαρκή ακρίβεια χωρίς την ανάγκη της πλήρους γεωμετρικής περιγραφής τους. Σε επόμενο στάδιο της εργασίας του ο υποψήφιος υπολόγισε και σχεδίασε την ανάρτηση και το σύστημα διεύθυνσης του αγωνιστικού οχήματος Formula ART 7 του οποίου μέρος κατασκευάστηκε στο Εργαστήριο Στοιχείων Μηχανών και Μηχανολογικού Σχεδιασμού. Το όχημα αυτό επιτρέπει την μελέτη της επίδρασης διαφόρων γεωμετρικών παραμέτρων στην οδική συμπεριφορά του μέσω ρυθμίσεων του μηχανισμού της ανάρτησης και του συστήματος διεύθυνσης. Στη συνέχεια, έχοντας ως βάση σύγκρισης τα γεωμετρικά και τεχνικά χαρακτηριστικά του αγωνιστικού οχήματος ART 7, ο υποψήφιος επιβεβαίωσε την ακρίβεια των υπολογισμών συγκρίνοντας τους με τα αποτελέσματα που προκύπτουν με χρήση άλλων γνωστών μοντέλων. Συγκεκριμένα, επιλέχθηκαν το μοντέλο ενός ίχνους και η εφαρμογή ADAMS της MSC. Στο τελευταίο μέρος της εργασίας του ο υποψήφιος χρησιμοποιώντας την προαναφερθείσα μεθοδολογία έκανε συγκριτική ανάλυση οχημάτων με μεταβλητές παραμέτρους και παρουσίασε διαγράμματα μεταβολής των συντελεστών ευστάθειας και κατευθυντικότητας. Τα διαγράμματα αυτά μπορούν να λειτουργήσουν ως συστάσεις για την επιλογή των βασικών γεωμετρικών και κατασκευαστικών μεγεθών των οχημάτων κατά το στάδιο του αρχικού σχεδιασμού.
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
In order to define the handling properties of a vehicle at the very first design stages many assumptions and simplifications are necessary. The most typical approach is by using simplified numerical methods for predicting the vehicle handling characteristics such as the one track vehicle model. In most cases this model doesn’t allows for successful choice of the basic geometrical dimensions of the suspension or the steering mechanism. For this reason a new more complete procedure is needed in order to choose the basic geometrical dimensions and properties of a vehicle at the first design stage. For the examination of the above characteristics a new mathematical model was developed and the stability and the directional behavior of a vehicle negotiating a turn at constant forward speed were analyzed. The value of the presented model is that the influence of both suspension and steering mechanisms to the final vehicle handling properties can be predicted with high accuracy without the nee ...
In order to define the handling properties of a vehicle at the very first design stages many assumptions and simplifications are necessary. The most typical approach is by using simplified numerical methods for predicting the vehicle handling characteristics such as the one track vehicle model. In most cases this model doesn’t allows for successful choice of the basic geometrical dimensions of the suspension or the steering mechanism. For this reason a new more complete procedure is needed in order to choose the basic geometrical dimensions and properties of a vehicle at the first design stage. For the examination of the above characteristics a new mathematical model was developed and the stability and the directional behavior of a vehicle negotiating a turn at constant forward speed were analyzed. The value of the presented model is that the influence of both suspension and steering mechanisms to the final vehicle handling properties can be predicted with high accuracy without the need of their geometrical description. Finally, with the vehicle Formula ART 7 as basis parametrical analysis were made in order to examine the influence of the geometrical dimensions to the stability, directional control and handling properties of the vehicles.
περισσότερα
Διαβάστε τη διατριβή (Online)
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (5.94 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν
εγγραφή
)
Δηλώνω ότι έλαβα γνώση και ανεπιφύλακτα συμφωνώ και αποδέχομαι τους
Όρους Χρήσης
του Εθνικού Αρχείου Διδακτορικών Διατριβών, καθώς και της
Κατέβασμα αρχείου PDF
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
DOI
10.12681/eadd/20672
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/20672
ND
20672
Εναλλακτικός τίτλος
Initial vehicle design with stability criteria
Συγγραφέας
Καραογλανίδης, Γεώργιος (Πατρώνυμο: Α.)
Ημερομηνία
2010
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ)
. Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών
Εξεταστική επιτροπή
Μιχαηλίδης Αθανάσιος
Παναγιωτίδης Κωνσταντίνος
Νατσιάβας Σωτήριος
Σαμαράς Ζήσης
Μήτση Σεβαστή
Μιχαηλίδης Νικόλαος
Ντζιαχρήστος Λεωνίδας
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και Τεχνολογία
➨
Επιστήμη Μηχανολόγου Μηχανικού
Λέξεις-κλειδιά
Οχήματα; Σχεδιασμός; Ευστάθεια; Κατευθυντικότητα; Ανάρτηση; Οδική συμπεριφορά
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
179 σ., εικ., ευρ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή:
Google Analytics
.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή:
Google Analytics
.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή:
Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών
.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή:
Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών
.
Σχετικές εγγραφές
(με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)
Συμβολή στην δυναμική των τροχοφόρων οχημάτων: σύγκριση δυναμικής οχήματος με ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ευστάθειας (ESC) και οχήματος με σύστημα τετραδιεύθυνσης (4WS)
Σχεδιασμός, ανάλυση και πειραματική διερεύνηση διαφορικού οχημάτων με καθοριζόμενη κατανομή ροπής
Ζύμωση, συντήρηση και οικολογία της επιτραπέζιας ελιάς
Η ευρωπαϊκή πολεοδομία του εκσυγχρονισμού και η ανάπτυξη στον αραβικό κόσμο: η περίπτωση του Michel Ecochard στο Μαρόκο (1946-1952)
John Stuart Mill: το τέλος της κλασικής σχολής της πολιτικής οικονομίας και η ανάδυση του νεοκλασικού υποδείγματος
Η παιδική κλίμακα, το εκπαιδευτήριο και η γειτονιά
Ανάλυση αξιοπιστίας οχημάτων σε αστοχία λόγω κόπωσης υπό την επιρροή αβεβαιοτήτων
Η Πάτρα του μεσοπολέμου. Στεγαστική αποκατάσταση των προσφύγων και μεταλλαγές του αστικού χώρου
Συγκριτική βιο-μηχανική μελέτη οστεοσύνθεσης καταγμάτων γωνίας κάτω γνάθου με χρήση εύκαμπτων τριών διαστάσεων (3D) πλακών οστεοσύνθεσης με αντίστοιχες κλασικές
Ζαγορίσιοι, βλάχοι, σαρακατσάνοι, γύφτοι: εθνοτοπικές ομάδες στο Ζαγόρι τον 20ο αιώνα
"Αρχικός σχεδιασμός οχημάτων με κριτήριο την ευστάθεια"
Πληκτρολογήστε το κείμενο της εικόνας!
Δηλώνω ότι έλαβα γνώση και ανεπιφύλακτα συμφωνώ και αποδέχομαι τους
Όρους Χρήσης
του Εθνικού Αρχείου Διδακτορικών Διατριβών, καθώς και της .
λιγότερα
περισσότερα