Αρχικός σχεδιασμός οχημάτων με κριτήριο την ευστάθεια

Περίληψη

Για τον προσδιορισμό της οδικής συμπεριφοράς ενός οχήματος κατά τα πρώτα στάδια του σχεδιασμού του, απαιτείται πλήθος παραδοχών και απλοποιήσεων. Η συνηθέστερη προσέγγιση γίνεται με τη βοήθεια απλοποιημένων υπολογιστικών διαδικασιών όπως αυτής του μοντέλου ενός ίχνους. Σε πολλές περιπτώσεις όμως η προσέγγιση αυτή δεν επιτρέπει την επιτυχημένη εκλογή των βασικών γεωμετρικών διαστάσεων της ανάρτησης και του συστήματος διεύθυνσης. Γι’ αυτό υπάρχει ανάγκη να αναπτυχθεί μία πιο πλήρης διαδικασία για την εκλογή των βασικών γεωμετρικών μεγεθών που χαρακτηρίζουν την οδική συμπεριφορά ενός οχήματος. Για τη διερεύνηση της επίδρασης των παραπάνω μεγεθών στην οδική συμπεριφορά ενός οχήματος ο κ. Καραογλανίδης ανέπτυξε ένα νέο μοντέλο υπολογισμού των συντελεστών ευστάθειας και κατευθυντικότητας ενός οχήματος τεσσάρων τροχών που μπορεί να εφαρμοστεί από το αρχικό στάδιο του σχεδιασμού του. Η αξία της προτεινόμενης διαδικασίας έγκειται στο γεγονός ότι τόσο η επίδραση του μηχανισμού της ανάρτησης όσο ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

In order to define the handling properties of a vehicle at the very first design stages many assumptions and simplifications are necessary. The most typical approach is by using simplified numerical methods for predicting the vehicle handling characteristics such as the one track vehicle model. In most cases this model doesn’t allows for successful choice of the basic geometrical dimensions of the suspension or the steering mechanism. For this reason a new more complete procedure is needed in order to choose the basic geometrical dimensions and properties of a vehicle at the first design stage. For the examination of the above characteristics a new mathematical model was developed and the stability and the directional behavior of a vehicle negotiating a turn at constant forward speed were analyzed. The value of the presented model is that the influence of both suspension and steering mechanisms to the final vehicle handling properties can be predicted with high accuracy without the nee ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/20672
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/20672
ND
20672
Εναλλακτικός τίτλος
Initial vehicle design with stability criteria
Συγγραφέας
Καραογλανίδης, Γεώργιος (Πατρώνυμο: Α.)
Ημερομηνία
2010
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών
Εξεταστική επιτροπή
Μιχαηλίδης Αθανάσιος
Παναγιωτίδης Κωνσταντίνος
Νατσιάβας Σωτήριος
Σαμαράς Ζήσης
Μήτση Σεβαστή
Μιχαηλίδης Νικόλαος
Ντζιαχρήστος Λεωνίδας
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Μηχανολόγου Μηχανικού
Λέξεις-κλειδιά
Οχήματα; Σχεδιασμός; Ευστάθεια; Κατευθυντικότητα; Ανάρτηση; Οδική συμπεριφορά
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
179 σ., εικ., ευρ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)