Κριτικές προσεγγίσεις της διδασκαλίας της ποίησης με τη συνδρομή των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών

Περίληψη

Η παρούσα διδακτορική διατριβή αναφέρεται σε μία ερευνητική προσπάθεια, κατά την οποία, αφενός μεν διερευνήθηκαν και εξετάστηκαν κριτικά οι τρόποι προσέγγισης του ποιητικού φαινομένου, κυρίως με τη συμβολή των Τ.Π.Ε., στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, αφετέρου δε καταγράφηκαν οι ψηφιακοί πόροι και τα εργαλεία που υπάρχουν στο ελληνόφωνο και αγγλόφωνο Διαδίκτυο και προσφέρονται για διδακτική αξιοποίηση.

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This doctoral thesis refers to a research during which several approaches to teaching Poetry using I.C.T. in Secondary Education were investigated and critically reviewed. There has also been an effort to describe and evaluate digital resources and tools in Greek and English websites which are appropriate for teaching purposes.
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/44088
ND
44088
Εναλλακτικός τίτλος
Critical approaches to teaching poetry using I.C.T.
Συγγραφέας
Παντίδου, Γεωργία Βασίλειος
Ημερομηνία
2018
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστημών του Ανθρώπου. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Παπαρούση Μαρία
Πολίτης Παναγιώτης
Κάλδη Σταυρούλα
Σταμούλης Γεώργιος
Κόλλιας Βασίλειος
Χριστοδουλίσου Λουΐζα
Σηφάκη Ευγενία
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές Επιστήμες
Επιστήμες Ηλεκτρονικών Υπολογιστών & Πληροφορικής
Ανθρωπιστικές Επιστήμες
Γλώσσα & Λογοτεχνία
Λέξεις-κλειδιά
Ποίηση; Τ.Π.Ε.
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
417 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:Creative Commons Αναφορά Δημιουργού Μη εμπορική Χρήση Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα