Ανάλυση δεδομένων από τη χρήση εκπαιδευτικών βίντεο: δημιουργία περιβάλλοντος διαδραστικών εκπαιδευτικών βίντεο με εργαλεία ανοιχτού λογισμικού και ανοιχτών διαδικτυακών πηγών που υποστηρίζει την ανάλυση δεδομένων χρήσης

Περίληψη

H εστίαση αυτής της διατριβής είναι στην ανάλυση δεδομένων και εξόρυξη γνώσης από εκπαιδευτικά βίντεο καθώς και στην δημιουργία διαδραστικών περιβαλλόντων βιντεο-μάθησης που ενσωματώνουν δυνατότητες ανάλυσης δεδομένων. Η ανάλυση δεδομένων και συμπεριφορών από τη χρήση εκπαιδευτικών βίντεο είναι ένας χώρος έρευνας στη τομή των ερευνητικών πεδίων της ανάλυσης δεδομένων \& εξόρυξης γνώσης από εκπαιδευτικά περιβάλλοντα και της μάθησης με την χρήση εκπαιδευτικών βίντεο. Η ανάλυση δεδομένων που προέρχονται από την χρήση εκπαιδευτικών βίντεο έχει ως στόχο την κατανόηση των συμπεριφορών των εκπαιδευόμενων που παρακολουθούν εκπαιδευτικά βίντεο κάτω από διάφορες εκπαιδευτικές συνθήκες. Η προσέγγιση που ακολουθείται για την κατανόηση των συμπεριφορών αυτών βασίζεται στην ανάλυση δεδομένων με την χρήση στατιστικών μεθόδων, μεθόδων εξόρυξης γνώσης και οπτικοποιήσεων. Στο πρώτο μέρος της διατριβής παρουσιάζεται ένα πλαίσιο (framework) για την καταγραφή, την παρακολούθηση και την ανάλυση των συμπε ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The focus of this thesis is on Video Based Learning Analytics as well as on interactive video based learning environments that support learning analytics.Learning analytics on video based learning is a research area at the intersection of learning analytics & educational data mining and video based learning. Video based learning analytics mainly focuses in making sense of learners’ viewing behaviors while watching educational videos under various educational settings. The approach followed in this task is data-driven and is carried out using visualizations, statistical analysis and data mining methods.In the first part of the thesis we introduce a framework for recording, monitoring and analyzing video usage behaviors. This framework consists of a data capturing mechanism, a suitable database model for storing the activity data, as well as a set of metrics and visualizations that aid the process of monitoring and analyzing learner activity. Moreover, the framework takes into account th ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/43519
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/43519
ND
43519
Εναλλακτικός τίτλος
Video based learning analytics: using open source tools and open internet resources for building interactive video based learning environments that support learning analytics
Συγγραφέας
Κλεφτοδήμος, Αλέξανδρος (Πατρώνυμο: Αχιλλέας)
Ημερομηνία
2016
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας. Σχολή Επιστημών Πληροφορίας. Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής
Εξεταστική επιτροπή
Ευαγγελίδης Γεώργιος
Μαργαρίτης Κωνσταντίνος
Σατρατζέμη Μαρία
Κολωνιάρη Γεωργία
Ξυνόγαλος Στυλιανός
Οικονομίδης Αναστάσιος
Τσιάτσος Θρασύβουλος
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές ΕπιστήμεςΕπιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορική
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
To βίντεο στην εκπαίδευση; Διαδραστικά βίντεο; Διαδραστικά περιβάλλοντα μάθησης; Ανάλυση δεδομένων; Εξόρυξη γνώσης; Διαχείριση γνώσης; Τεχνολογίες ανοιχτού λογισμικού
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
xvi, 204 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)