Διαχείριση γνώσης στο τομέα των υπηρεσιών

Περίληψη

Υπάρχουν ελάχιστες δημοσιευμένες μελέτες και εργασίες παγκοσμίως σχετικά με το ζήτημα της Διαχείρισης Γνώσης στο χώρο παροχής υπηρεσιών και ακόμα λιγότερες που υιοθετούν μια ανθρωποκεντρική προσέγγιση. Στην κάλυψη του κενού αυτού αποβλέπει να συμβάλλει η παρούσα διατριβή. Η εργασία αυτή εξετάζει τη σημασία της Διαχείρισης Γνώσης στην ανάπτυξη βιώσιμου ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος μιας εταιρείας παροχής υπηρεσιών. Αποσκοπεί δε να συνεισφέρει στην ανάπτυξη της θεωρίας και έρευνας της διοίκησης των επιχειρήσεων μέσα από την ανάδειξη τεσσάρων αποτελεσμάτων. Πρώτον, κατόπιν ενδελεχούς βιβλιογραφικής ανασκόπησης της Διαχείρισης Γνώσης, προτείνεται ένας νέος τρόπος κατηγοριοποίησης των ακαδημαϊκών συνεισφορών. Δεύτερον, το προτεινόμενο εννοιολογικό μοντέλο Διαχείρισης Γνώσης αποτελώντας επέκταση άλλων μοντέλων αντιπροσωπεύει ίσως το πρώτο μοντέλο Διαχείρισης Γνώσης με εφαρμογή στον τομέα παροχής υπηρεσιών. Τρίτον, τα αποτελέσματα της έρευνας σχετικά με την εφαρμογή του μοντέλου σε εταιρείες ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The strong presence of people in the service production process as opposed to manufacturing means that critical resources in services are linked more to the harder to-capture-and-measure knowledge rather than to the more readily available explicit knowledge. The extensive literature review identified a paucity of relevant studies in this area of research. Hence, this thesis examines the significance KM can have in developing a service company's sustainable competitive advantage with a social sciences perspective rather than with an information technology perspective. Overall, it endeavors to contribute in the development of managerial theory and research by delivering four different outcomes. Firstly, the comprehensive literature review of KM provided, proffers a new way of categorizing scholarly contributions into: positivistic, interpretive with a resource-based orientation, interpretive with a knowledge-based orientation and organic/dynamic approaches. Secondly, the proposed concept ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/29726
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/29726
ND
29726
Εναλλακτικός τίτλος
Knowledge management within the service sector
Συγγραφέας
Τζωρτζάκη, Αλεξία-Μαίρη (Πατρώνυμο: Κωνσταντίνος)
Ημερομηνία
2010
Ίδρυμα
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (ΕΑΠ). Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Εξεταστική επιτροπή
Μιχιώτης Αθανάσιος
Γιαννιάς Δημήτριος
Σαρτζετάκης Ευτύχιος
Θεοτοκάς Ιωάννης
Κωνσταντέλου Αναστασία
Κουτσούκης Νικήτας - Σπύρος
Αστερίου Δημήτριος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Οικονομικά και Επιχειρήσεις
Εκπαίδευση
Κοινωνιολογία
Λέξεις-κλειδιά
Διαχείριση γνώσης; Εντάσεως γνώσης; Ανθρώπινο κεφάλαιο; Υπηρεσίες
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
167 σ., πιν., σχημ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)