Η συμβολή των υλικών και εμπειρικών αγορών στην ευτυχία: διευρύνοντας τη σύσταση εμπειρίας
Περίληψη
Σύμφωνα με τη σύσταση εμπειρίας, οι βιωματικές (εμπειρικές) αγορές, όπως εισιτήρια συναυλιών και ταξίδια, συμβάλλουν περισσότερο στην ευτυχία από ότι οι αγορές υλικών αγαθών, όπως ρούχα και αυτοκίνητα. Η πιο βαθιά εξέταση της υπάρχουσας βιβλιογραφίας και οι εμπειρικές εξηγήσεις που παρέχονται για το φαινόμενο αυτό αποκαλύπτει κάποιες ασυμμετρίες στη φύση των δύο τύπων αγορών, οι οποίες συμβάλλουν στο πλεονέκτημα που έχουν οι βιωματικές αγορές ως προς την ευτυχία. Ως εκ τούτου, η σύσταση εμπειρίας φαίνεται να εξηγεί μόνο εν μέρει τη σχέση μεταξύ κατανάλωσης και ευτυχίας, περιορίζοντας έτσι την αξία οποιασδήποτε σύστασης προς τους καταναλωτές για μεγιστοποίηση της ευτυχίας από τα χρήματα που δαπανούν.Η παρούσα έρευνα προτείνει και εξετάζει δύο ασυμμετρίες που δίνουν στις εμπειρικές αγορές ένα πλεονέκτημα ευτυχίας. Συγκεκριμένα, η παρούσα μελέτη υποθέτει ότι οι βιωματικές αγορές είναι εγγενώς πιο ηδονι
Η συμβολή των υλικών και εμπειρικών αγορών στην ευτυχία: διευρύνοντας τη σύσταση εμπειρίας
Η συμβολή των υλικών και εμπειρικών αγορών στην ευτυχία: διευρύνοντας τη σύσταση εμπειρίας
Περίληψη
Σύμφωνα με τη σύσταση εμπειρίας, οι βιωματικές (εμπειρικές) αγορές, όπως εισιτήρια συναυλιών και ταξίδια, συμβάλλουν περισσότερο στην ευτυχία από ότι οι αγορές υλικών αγαθών, όπως ρούχα και αυτοκίνητα. Η πιο βαθιά εξέταση της υπάρχουσας βιβλιογραφίας και οι εμπεικές και αυτο-εκφραστικές από τις υλικές αγορές. Επίσης, υποθέτει ότι μόλις αυτές οι ασυμ ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
The experience recommendation posits that experiential purchases, such as concert and airplane tickets, contribute more to happiness than material purchases, such as clothes and cars. Closer examination of the extant research on the topic and the empirical explanations provided for this effect, reveals underlying asymmetries in the nature of these purchases, which contribute to the happiness advantage of experiential purchases. As such, the experience recommendation seems to only partially explain the relationship between consumption and happiness, thus limiting the value of any consumer recommendation for maximizing happiness from spending.In line with recent studies focusing on specific properties of material and experiential purchases, the present research proposes and examines two asymmetries which give experiential purchases a happiness advantage. Specifically, the present study hypothesizes that experiential purchases are inherently more hedonic and self-expressive than material ...
περισσότερα
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
![]() | |
![]() | Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (1.59 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης

ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.

ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.

ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.

ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.