Ανάπτυξη ενός συστήματος ευφυών πρακτόρων για την αναζήτηση και ανάλυση πληροφοριών στο διαδίκτυο, την αυτοματοποιημένη ανάπτυξη ερωτηματολογίων και δινέργειας ερευνών αγοράς βασιζόμενου στην μοντελοποίηση των προτιμήσεων του χρήστη μέσω μεθόδων ανάλυσης δεδομένων και πολυκριτήριας ανάλυσης
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
This thesis studied Recommender Systems from a Multiple-Criteria Decision Analysis perspective. It was proved that, two different fields of research, the one of Recommender Systems, a recently developed field of Information Retrieval and the other of Multiple-Criteria Decision Analysis, a mature now field of Decision Science, share common goals and objectives and thus their merging, can be proved extremely dynamic and effective. Nevertheless, careful consideration must be taken to achieve maximum results. Recommender Systems are being developed for about 20 years now and despite their exponential growth, they are still considered in their infancy from a research point of view. This means that yet, several aspects of these systems are to be explored. Chapter 6 Concluding remarks Dept. of Production Eng. & Management Technical University of Crete 154 L‘Universite Paris-Dauphine Recommender Systems grew out of Information Retrieval, to overcome the natural consequence of the information a ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (3.29 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.