Διερεύνηση των παραγόντων και των συνεπειών της εμπειρίας καταστήματος: ανάπτυξη αποτελεσματικών στρατηγικών μάρκετινγκ

Περίληψη

Σκοπός & Στόχοι: Η παρούσα διδακτορική διατριβή έρχεται να προσδώσει το αποτέλεσμα του συνδυασμού των ατμοσφαιρικών χαρακτηριστικών και κριτηρίων επιλογής στο κατάστημα με τις επτά διαστάσεις της εμπειρίας του καταστήματος (ηδονική διάσταση, προσήλωση, απόδραση, κοινωνικοποίηση, αίσθημα ομάδας, προσωπική πρόκληση και εκπαίδευση). Κύριοι στόχοι είναι:•η επικαιροποίηση του πολυδιάστατου της εμπειρίας του καταστήματος•η επίδραση των διαφόρων περιβαλλοντικών στοιχείων στις επτά διαστάσεις στο κατάστημα λιανικής•η μελέτη των χαρακτηριστικών μετά την αγοραστική διαδικασία•η παρουσίαση αποτελεσματικών στρατηγικών Μάρκετινγκ που θα βοηθήσουν τους εμπόρους να διαχειρίζονται ελεγχόμενα το περιβαλλον του καταστήματος και να δημιουργούν συναρπαστικές εμπειρίες. Σχεδιασμός / Μεθοδολογική Προσέγγιση: Για την επίτευξη των στόχων της έρευνας διεξάγεται ποσοτική επί τόπου έρευνα σε 471 ερωτηθέντες καθώς εξέρχονται από διάφορα καταστήματα λιανικής (σχετικά με ένδυση, αθλητικά είδη, αξεσουάρ, παροχή υπ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Purpose & Objectives: The present doctoral thesis investigates the impact of store characteristics on the various dimensions that comprise in-store shopping experiences (i.e., hedonism, flow, escapism, challenge, learning, socialization, and communitas). The main objectives are to:a) update the multi-dimensional store experience scaleb) indicate the effect of various environmental elements and into seven dimensions in retail store c) to find out the characteristics after the purchasing process and d) to present effective strategies Marketing to help Marketeers manage the in-store environment and create exciting experiences.Design / Methodological Approach: In order to achieve the study’s objectives a quantitative on-site survey was conducted to 471 respondents, who were interviewed upon exiting fast-fashion retail stores, on clothing, sportswear, accessories and service. The results are exported after exploratory factor analysis of data and a non-probability sampling (non-propability ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/40582
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/40582
ND
40582
Εναλλακτικός τίτλος
Investigation of the factors and the effects of stores’ experiences: effective strategic marketing development
Συγγραφέας
Παπαφιλιππάκη, Ειρήνη του Γεώργιος
Ημερομηνία
2017
Ίδρυμα
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Εξεταστική επιτροπή
Σιώμκος Γεώργιος
Ζαρκάδα Άννα
Αργουσλίδης Παρασκευάς
Πανηγυράκης Γεώργιος
Βασιλειάδης Χρήστος
Ανδρονικίδης Ανδρέας
Παντουβάκης Άγγελος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις
Λέξεις-κλειδιά
Ατμόσφαιρα καταστήματος
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
219 σ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)