Υποστήριξη των δυνατοτήτων των εκπαιδευόμενων για λήψη αυτόνομων αποφάσεων με χρήση αναλυτικών δεδομένων μάθησης

Περίληψη

Το αντικείμενο της παρούσας διατριβής αφορά στην υποστήριξη των αυτόνομων αποφάσεων μάθησης με τη χρήση αναλυτικών δεδομένων μάθησης, καθώς και στην ανάπτυξη ενός μοντέλου που ολιστικά αξιολογεί την ανάπτυξη των ικανοτήτων αυτόνομης μάθησης. Πέντε ερευνητικοί στόχοι τέθηκαν και διερευνήθηκαν μέσα από τα αντίστοιχα ερευνητικά ερωτήματα. Οι στόχοι αυτοί ήταν οι εξής: 1) η ερμηνεία της μαθησιακής επίδοσης και η κατανόηση των παραγόντων στους οποίους οφείλεται, μέσα από μια οπτική ανάλυσης των πραγματικών αλληλεπιδράσεων, 2) η ανάπτυξη δυναμικών μοντέλων εκπαιδευόμενων σε πραγματικό χρόνο και βασισμένων σε αναλυτικά δεδομένα μάθησης, για την έγκαιρη εξατομικευμένη υποστήριξή τους, 3) η σχεδίαση και παροχή μεταγνωστικής βοήθειας ως οπτικοποιημένα αναλυτικά δεδομένα μάθησης, με σκοπό την προώθηση της αυτόνομης μάθησης, 4) η δυνατότητα εξάσκησης του αυτόνομου ελέγχου σε περιβάλλοντα που επιτρέπουν τις αυτόνομες επιλογές και η αξιολόγηση της επίδρασης των επιλογών των εκπαιδευόμενων στην τελικ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This dissertation aims at supporting autonomous learning decisions using learning analytics and at introducing a model that holistically assesses the development of autonomous learning capacity. The work presented in this thesis was conducted with five overarching research objectives in mind. These objectives were: a) to deeper understand the underlying factors that justify learners’ actions in self-assessment, from an interactions analysis perspective, b) to develop coherent learner models in run-time, using the previously identified factors, in order to deliver timely personalized learning experience, c) to design and deliver task-related metacognitive help to the learners, in order to foster their autonomous decision making, d) to allow learners to practice autonomous control and assess the effect of the autonomous decisions on learning performance, and e) to explore autonomous capacity development within collaborative, group-learning conditions. This dissertation is the first attem ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/44096
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/44096
ND
44096
Εναλλακτικός τίτλος
Supporting learners’ capacity for autonomous decisions using learning analytics
Συγγραφέας
Παπαμήτσιου, Ζαχαρούλα (Πατρώνυμο: Κωνσταντίνος)
Ημερομηνία
2018
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας. ΔΠΜΣ Πληροφοριακά Συστήματα
Εξεταστική επιτροπή
Οικονομίδης Αναστάσιος
Σατρατζέμη Μαρία
Τσιάτσος Θρασύβουλος-Κωνσταντίνος
Βακάλη Αθηνά
Παπαδόπουλος Κωνσταντίνος
Γιαννάκος Μιχάλης
Ξυνόγαλος Στυλιανός
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές Επιστήμες
Επιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορική
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Αναλυτικά δεδομένα μάθησης; Αυτόνομη μάθηση; Συστήματα υποστήριξης αποφάσεων; Αυτορρυθμιζόμενη μάθηση; Μοντέλα εκπαιδευόμενων; Μαθησιακή επίδοση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
304 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)