Διαλειτουργικότητα στην εκπαίδευση ενηλίκων στα γεωγραφικά συστήματα πληροφοριών: σχεδιασμός προγράμματος εξ αποστάσεως εκπαίδευσης

Περίληψη

Είναι αποδεκτό από την επιστημονική κοινότητα ότι τα μεγαλύτερα προβλήματα σε εκπαιδευτικά προγράμματα ενηλίκων που διεξάγονται με τη μέθοδο της Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ΕξΑΕ) είναι: η πρόωρη εγκατάλειψη ενός μεγάλου ποσοστού των συμμετεχόντων και οι χαμηλές επιδόσεις τους. Τα προβλήματα αυτά επιδεινώνονται όταν το πρόγραμμα εκπαίδευσης αναφέρεται σε επιστημονικά πεδία, όπως για παράδειγμα τα Γεωγραφικά Συστήματα Πληροφοριών, όπου οι συμμετέχοντες δεν έχουν την απαραίτητη εξοικείωση και τις αναγκαίες εκπαιδευτικές δεξιότητες. Στην περίπτωση των Γεωγραφικών Συστημάτων Πληροφοριών είναι συνεχώς αυξανόμενη η ανάγκη για συστηματική εκπαίδευση πάνω στις βασικές αρχές τους ιδίως σε ελεύθερους επαγγελματίες, δημόσιους και ιδιωτικούς υπαλλήλους αλλά και μεταπτυχιακούς σπουδαστές οι οποίοι δεν έχουν πρόσβαση στην παραδοσιακή εκπαίδευση των Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων. Σκοπός της συγκεκριμένης έρευνας είναι ο σχεδιασμός ενός εκπαιδευτικού προγράμματος στα ΓΣΠ, το οποίο θα διεξάγεται εξ α ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

It is accepted by the scientific community that adult education programmes, conducted by means of Distance Learning Education face two serious problems: a large proportion of participants drop out, and their overall performance is very low. These problems are exacerbated in training programme of scientific fields, such as Geographical Information Systems, where participants do not have the necessary familiarity and the required educational skills. In the case of Geographical Information Systems, there is an increasing need for systematic training on basic principles, particularly to freelance professionals, public and private sector employees, and also to postgraduate students who have no access to traditional education at Universities. The purpose of this study is to design a GIS training programme, which will be conducted remotely, and take into account both the problems of adult education, as well as the lack of interoperability in Geographical Information Systems training. After a ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/28811
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/28811
ND
28811
Εναλλακτικός τίτλος
Interoperability in adult education in Geographic Information Systems: Design of a distance learning programme
Συγγραφέας
Ανδρουλακάκης, Νικόλαος (Πατρώνυμο: Ιωάννης)
Ημερομηνία
2010
Ίδρυμα
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ). Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών
Εξεταστική επιτροπή
Κουτσόπουλος Κωσταντίνος
Λιοναράκης Αντώνης
Κλωνάρη Αικατερίνη
Κάβουρας Μαρίνος
Σουλακέλλης Νικόλαος
Φώτης Γεώργιος
Πότσιου Χρυσή
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές Επιστήμες
Επιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορική
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Γεωγραφικά Συστήματα Πληροφοριών (Γ.Σ.Π.); Εξ' αποστάσεως εκπαίδευση; Διαλειτουργικότητα; Εκπαίδευση ενηλίκων
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
xxiv, 473 σ., εικ., πιν., χαρτ., σχημ., γραφ., ευρ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)