Εκπαιδευτικά συστήματα υποστήριξης αποφάσεων βασισμένα σε ψηφιακές ικανότητες σχολικών μονάδων και εκπαιδευτικών

Περίληψη

Η παρούσα έρευνα τοποθετείται υπό τη γενική ερευνητική περιοχή της Λήψης Αποφάσεων με βάση Δεδομένα για τη Σχολική Ηγεσία σε τεχνολογικά-υποστηριζόμενα σχολικά περιβάλλοντα. Το γενικό Ερευνητικό Πρόβλημα αφορά σε κριτική ανάλυση και εστιασμένες προεκτάσεις (α) της υπάρχουσας εννοιολογικής περιγραφής/μοντελοποίησης και (β) των υπαρχόντων πρακτικών σχετικά με τη λήψη αποφάσεων βασισμένων σε δεδομένα στις σχολικές μονάδες, και διερευνά το πως η περιοχή της Αναλυτικής εκπαιδευτικών δεδομένων μπορεί να υποστηρίξει αυτές τις πρακτικές. Για να προσεγγίσει την επίλυση του Ερευνητικού Ερωτήματος, η έρευνα το διαιρεί σε μια σειρά από Ερευνητικές Θεματικές που συνολικά στοχεύουν να ορίσουν ή/και μοντελοποιήσουν σαφώς τις παραμέτρους του Προβλήματος ώστε να οδηγήσουν στην πρόταση νέων μεθόδων ή/και εργαλείων προς αντιμετώπισή του. Συγκεκριμένα, οι Ερευνητικές Θεματικές αναδεικνύουν και επιχειρούν να καλύψουν την ανάγκη για (α) πιο ολιστικά εννοιολογικά πλαίσια ορισμού και μοντελοποίησης των σχολικ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This work is placed within the overarching research field of data-driven decision making for school leadership within ICT-supported school environments. The main Research Problem relates to providing a critical analysis and targeted enhancements of (a) the conceptualization / modelling and (b) existing practices, of data-driven decision making in schools and how educational data analytics methods and tools can support such practices. To approach the Research Problem, this work divided it in a set of Research Areas, which aim to define and/or model each parameter of the Problem, so as to propose methods and/or tools to address it. More specifically, this work stresses and attempts to address the need for (a) more holistic frameworks to conceptualize and model schools as ‘complex’ organizations having their own level of competence and hosting an ecosystem of inter-relating actors, (b) a better understanding of the specific tasks that school leaders are expected to perform within these co ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/40794
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/40794
ND
40794
Εναλλακτικός τίτλος
ICT competence - informed educational decision support systems for school organizations and school teachers
Συγγραφέας
Σέργης, Στυλιανός (Πατρώνυμο: Εμμανουήλ)
Ημερομηνία
2017
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων
Εξεταστική επιτροπή
Παρασκευά Φωτεινή
Σάμψων Δημήτριος
Ρετάλης Συμεών
Τζιμογιάννης Αθανάσιος
Δημητριάδης Σταύρος
Καραγιαννίδης Χαράλαμπος
Μηλιώνης Απόστολος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Εκπαιδευτικά Δεδομένα; Λήψη αποφάσεων βασισμένων σε δεδομένα; Μαθησιακή αναλυτική; Διδακτική αναλυτική; Σχολική αναλυτική; Ψηφιακές ικανότητες; Σχολική ηγεσία; Μοντελοποίηση ικανοτήτων εκπαιδευτικών; Μοντελοποίηση ικανοτήτων σχολικών μονάδων; Συστήματα συστάσεων
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
175 σ., εικ., πιν.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)