Συμβολή στην ανάπτυξη μεθοδολογικών εργαλείων για την εκπαίδευση οδικής ασφάλειας παιδιών προεφηβικής ηλικίας: μια εκπαιδευτική παρέμβαση βασισμένη στις αρχές του νέου δημόσιου μάνατζμεντ

Περίληψη

Περίληψη. Το ευρωπαϊκό και παγκόσμιο ενδιαφέρον για την εφαρμογή μοντέλων εκπαίδευσης οδικής ασφάλειας παιδιών προεφηβικής ηλικίας αποτυπώνεται συνεχώς με νέα ερευνητικά προγράμματα, διυπουργικές αποφάσεις κρατών και μετρήσεις για την πιθανή αποτελεσματικότητα της στη μείωση τροχαίων ατυχημάτων. Στη χώρα μας το αντικείμενο της Κυκλοφοριακής Αγωγής των παιδιών αντιμετωπίζεται αποσπασματικά και μετά από πρωτοβουλίες φορέων. Η παρούσα διδακτορική διατριβή έχει ως αντικείμενο την αποτελεσματικότητα εκπαιδευτικών προγραμμάτων οδικής ασφάλειας σε παιδιά προεφηβικής ηλικίας. Διερευνά το σχολείο ως υποστηρικτικό περιβάλλον, καθώς και τη δυνατότητα και τις ευκαιρίες που παρέχει στα παιδιά για την αλλαγή της στάσης τους απέναντι στο ζήτημα της ασφάλειάς τους. Στην κατεύθυνση αυτή η διατριβή προτείνει ένα ολοκληρωμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα σε παιδιά ηλικίας 10 έως 12 ετών, το οποίο εφαρμόζεται με βάση τις Αρχές του Νέου Δημόσιου Management (Διοίκηση Δημόσιων Οργανισμών). Με τη χρήση του ερωτημ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Abstract. European and international concern regarding applying models on road safety education for pre-pubertal children is reflected in new research programs, interministerial decrees and measurements for its possible efficiency in reducing road traffic accidents. In our country the subject of road safety education is addressed in a fragmentary manner and at the initiative of stakeholders.This dissertation’s object is the efficiency of educational programs for road safety for pre-pubertal children. It researches school as a supportive environment and the possibilities and chances it presents to the children in order to change their attitude towards the subject of their own safety.In this direction (on this matter) this dissertation suggests a completed (integrated) educational (training) program for children from 10 to 12 years old which is applied according to the New Public Management Principles (Public Bodies Administration). By using the “move around safely” questionnaire it i ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/40436
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/40436
ND
40436
Εναλλακτικός τίτλος
Contribute to the development of methodological tools for road safety education of children (age 10-12): an educational intervention based on the principles of new public management
Συγγραφέας
Θεοδοσέλη, Αικατερίνη (Πατρώνυμο: Δημήτριος)
Ημερομηνία
2017
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών
Εξεταστική επιτροπή
Ηλιού Νικόλαος
Ανδρέου Ελένη
Κακανά Δόμνα
Μπεκιάρης Ευάγγελος
Κεχαγιά Φωτεινή
Κοπελιάς Παντελεήμων
Κεπαπτσόγλου Κωνσταντίνος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Εκπαίδευση; Οδική ασφάλεια; Προεφηβική ηλικία; Εκπαιδευτικό πρόγραμμα; Νέο δημόσιο μάνατζμεντ (Ν.Δ.Μ.)
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
328 σ., πιν., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)