Η εφαρμογή του Customer Relationship Management στον ξενοδοχειακό κλάδο: η περίπτωση ξενοδοχείων της περιφέρειας Αττικής

Περίληψη

Οι ξενοδοχειακές μονάδες αποτελούν έναν από τους βασικότερους προμηθευτές τουριστικών υπηρεσιών, αφού εξασφαλίζουν στους τουρίστες την διαμονή, αλλά και ένα άλλο πλήθος υπηρεσιών, όπως επισιτιστικές υπηρεσίες, διασκέδαση, οργάνωση εκδηλώσεων κλπ. Η εργασία αρχικά εξετάζει βιβλιογραφικά την διαχείριση των σχέσεων με τους πελάτες (Customer Relationship Management - CRM), ως μια μεθοδολογία που προσβλέπει στην επισήμανση και την προσέλκυση των πελατών, μέσα από τη διαδικασία ανάπτυξης διαπροσωπικών σχέσεων (επιχείρηση – πελάτης).Η διαχείριση των σχέσεων με τους πελάτες (CRM) βοηθά τα ξενοδοχεία στην εξυπηρέτηση των πελατών και την εδραίωση σχέσεων, προσδίδοντάς τους έτσι ένα συγκριτικό πλεονέκτημα.Στο πλαίσιο αυτό η παρούσα έρευνα ασχολείται µε την μελέτη της διαχείρισης σχέσεων με τους πελάτες σε ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό κλάδο, τον ξενοδοχειακό κλάδο, και συγκεκριμένα ερευνά εάν και με ποιο τρόπο επωφελούνται τα ξενοδοχεία από την υλοποίηση του CRM.Για τον σκοπό αυτό μελετήθηκ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Tourism has become worldwide one of the major growth industries. In recent years, worldwide, the emphasis is on providing quality service to the tourist industry customers.The hotels are one of the major tourism providers as ensure tourists accomodation combined with variety of services such as food and beverage services, entertainment, events, etc.The research reviews the existing bibliography about Customer Relationship Managementgement - CRM, as a method that focus to identify and to attract customers and to ensure customer retention, through interpersonal relationships development process.The Customer Relationship Management (CRM), helps hotels to serve their customers and to establish strong relationships with them.This, provides to hotels, a comparative advantage. Hotels operate in a very strong compettitive enviroment. The study investigates whether and how the implementation of Customer Relationship Management provide benefits to hotels.For this purpose we studi ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/40315
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/40315
ND
40315
Εναλλακτικός τίτλος
The implementation of Customer Relationship Management in hotel industry: hotels in Attica area
Συγγραφέας
Σεργόπουλος, Κωνσταντίνος (Πατρώνυμο: Γεώργιος)
Ημερομηνία
2017
Ίδρυμα
Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών. Τμήμα Δημόσιας Διοίκησης
Εξεταστική επιτροπή
Βενετσανοπούλου Μαρία
Λύτρας Περικλής
Κέφης Βασίλειος
Φίλος Ιωάννης
Καραγιάννης Στέφανος
Λαλούμης Δημήτριος
Ιορδάνογλου Δήμητρα
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις
Λέξεις-κλειδιά
Ξενοδοχεία; Πελάτες; Ικανοποίηση πελατών; Αφοσίωση; Ποιότητα
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
353 σ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)