Στρατηγικές για την ανάπτυξη τουριστικών επιχειρήσεων: περίπτωση ξενοδοχειακών επιχειρήσεων

Περίληψη

Η παρούσα διατριβή επιχειρεί να προσεγγίσει θεωρητικά και µεθοδολογικά το Στρατηγικό Μάνατζµεντ όσον αφορά τον κρίσιµο τοµέα του τουρισµού. Οι προκλήσεις που καλούνται να αντιµετωπίσουν οι σύγχρονες τουριστικές επιχειρήσεις, σε ένα διαρκώς µεταβαλλόµενοπαγκοσµιοποιηµένο περιβάλλον, µε ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις που επιφέρουν νέα µοντέλα εταιρικής διακυβέρνησης, καθιστούν τη στρατηγική απαραίτητη για την ανάπτυξη τους. Παρόλα αυτά η προσέγγιση του Στρατηγικού Μάνατζµεντ είτε ερευνητικά, είτε διδακτικά, είτε όσον αφορά τη διοίκηση των τουριστικών επιχειρήσεων βρίσκεται σε χαµηλά επίπεδα αξιοποίησης. Όσον αφορά τις ελληνικές ερευνητικές εργασίες που αφορούν το στρατηγικό µάνατζµεντ στον τουρισµό, τα ποσοστά είναι ακόµη πιο χαµηλά µε ελάχιστα εγχειρίδια και διατριβές να προσεγγίζουν τον τουρισµό, ενώ και σε αυτές τις περιπτώσεις γίνεται µελέτη κυρίως των τουριστικών προορισµών. Στην κάλυψη του κενούαυτού προσπαθεί να συνεισφέρει και η παρούσα διατριβή.Η προσέγγιση της διατριβής διαφορ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The present thesis attempts to provide a theoretical and methodological approach of Strategic Management in relation to the critical tourism industry. The challenges faced by modern tourism enterprises, in a constantly changing global environment, with rapid technology developments, creating new corporate governance models, make strategy necessary for their development. However, the use of the approach of Strategic Management, either in terms of research or of teaching or in relation to management of tourism enterprises, is still limited. Regarding the Greek research works on strategic management in tourism, the rates are even lower with very few manuals and theses to focus on tourism, whereas even these focus mainly in the study of tourism destinations. The present thesis aims to fill this gap.The approach of this thesis differs from the framework of strategic planning which is commonin the international literature, and approaches in an holistic way the research sector of strategy fro ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/39663
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/39663
ND
39663
Εναλλακτικός τίτλος
Tourism enterprises develpment strategies: the case of hotel enterprises
Συγγραφέας
Βαρελάς, Σωτήριος του Βασίλειος
Ημερομηνία
2016
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Εξεταστική επιτροπή
Γεωργόπουλος Νικόλαος
Κονδύλης Εμμανουήλ
Κότιος Άγγελος
Σφακιανάκης Μιχαήλ
Γεωργακέλλος Δημήτριος
Κουρεμένος Αθανάσιος
Κίτσιος Φώτιος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις
Λέξεις-κλειδιά
Στρατηγικό μάνατζμεντ; Μη κύρια ξενοδοχειακά καταλύματα; Ελληνικός τουρισμός
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
xxi, 435 σ., εικ., πιν., χαρτ., σχημ., γραφ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)