Η επίδραση του “IAAF Kids Athletics” στην κινητική απόδοση των μαθητών/τριών 11-12 ετών και στα κίνητρα συμμετοχής τους στον κλασικό αθλητισμό και στη Φυσική Αγωγή

Περίληψη

Το πρόγραμμα “IAAF Kids Athletics” σχεδιάστηκε από την IAAF με σκοπό να κάνει ελκυστικό τον τρόπο διδασκαλίας του στίβου στα παιδιά. Η ανασκόπηση της βιβλιογραφίας έδειξε ότι δεν έχει μελετηθεί η εφαρμογή του προγράμματος σε σχολικό περιβάλλον. Ο σκοπός της μελέτης ήταν να διερευνήσει την επίδρασή του στη κινητική απόδοση των μαθητών/τριών 11-12 ετών, στα κίνητρά τους κατά τη διδασκαλία του στίβου και του μαθήματος Φυσικής Αγωγής, καθώς και στη πρόθεσή τους να ασχοληθούν με το κλασικό αθλητισμό. Στη παρέμβαση συμμετείχαν 335 μαθητές/τριες ηλικίας 11 και 12 ετών. Ανήκαν στη δύναμη 22 τμημάτων της Ε και ΣΤ τάξης, τα οποία μοιράστηκαν τυχαία σε τρείς ομάδες. Η 1η παρεμβατική εφάρμοσε το “IAAF Kids Athletics”, η 2η παρεμβατική τη διδασκαλία του στίβου με τη μέθοδο των δεξιοτήτων και η ομάδα ελέγχου το μάθημα της Φυσικής Αγωγής, σύμφωνα με τις υποδείξεις των αναλυτικών προγραμμάτων. Το πρόγραμμα διήρκησε 12 εβδομάδες. Στην ομάδα ελέγχου πραγματοποιήθηκαν πριν και μετά την παρέμβαση μετρήσει ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The “IAAF Kids Athletics” is a project, designed to teach children track and field effectively. The literature review showed that the program has never been studied in the school environment. The purpose of this study was to investigate its’ effect on the students’ (11-12 years old) physical fitness and track and field performance, on their motivation for school track and field lessons, on their motivation in physical education and on their intention to practice athletics. 335 students (11-12 years-old) participated in the study. They were fifth and sixth grade students of 22 different classes. These classes were randomly assigned to three groups. The first experimental group implemented the “IAAF Kids Athletics” the second carried out the skill teaching method for track and field and the control group took regular physical education lessons, according to the Greek curricular. The intervention lasted for 12 weeks. The Perceived Locus of Causality (PLOC), the perceived enjoyment and eff ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/40152
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/40152
ND
40152
Εναλλακτικός τίτλος
The effect of “IAAF Kids Athletics” on 11-12 year old children’s motor performance and on their motivation to participate in track and field and physical education
Συγγραφέας
Μπλάτσης, Πέτρος του Ευστάθιος
Ημερομηνία
2017
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
Εξεταστική επιτροπή
Σαρασλανίδης Πλούταρχος
Μπαρκούκης Βασίλειος
Μάνου Βασιλική
Κέλλης Σπυρίδων
Τσορμπατζούδης Χαράλαμπος
Χατζόπουλος Δημήτριος
Αραμπατζή Φωτεινή
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Κλασικός αθλητισμός; Εσωτερική παρακίνηση; Αυτο-προσδιορισμός; Κινητική απόδοση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
131 σ., πιν., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)