Η συμβολή του Θεάτρου του Καταπιεσμένου και άλλων δραματικών τεχνικών στην ανάπτυξη της διαπολιτισμικής ικανότητας των εκπαιδευτικών
Περίληψη
Η παρούσα διδακτορική διατριβή συνδυάζει τα επιστημονικά πεδία των παραστατικών σπουδών και της παιδαγωγικής επιστήμης. Το αντικείμενο της διατριβής προέκυψε από τη διαπίστωση πολλών ερευνών ότι τόσο η αρχική όσο και η συνεχιζόμενη επαγγελματική κατάρτιση των εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων σχετικά με τη διαπολιτισμική προσέγγιση έχει κατά το μεγαλύτερο μέρος της τοποθετηθεί σε λάθος πλαίσιο, καθώς δίνει έμφαση στην αμιγώς θεωρητική κατάρτιση και στηρίζεται στην παραδοσιακή μετωπική δασκαλοκεντρική διδασκαλία. Αντιθέτως, σύμφωνα με την προσέγγισή μας, η εκπαίδευση των εκπαιδευτικών για τη διαπολιτισμική διαχείριση της ετερότητας έχει ως πρωταρχικό στόχο να θέτει ο εκπαιδευτικός υπό συζήτηση τον εαυτό του, τις ταυτότητές του, τη συμπεριφορά του και τις σχέσεις του, ώστε να μην λειτουργεί μόνο ως υποδοχέας και μεταφορέας θεωριών για το διαπολιτισμικό σχολείο. Με την παρούσα έρευνα, θεωρώντας ως δεδομένο ότι η διαπολιτισμικότητα αποτελεί επιτακτικό ζητούμενο για το ελληνικό σχολείο, σκοπό ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
The present doctoral thesis combines the scientific fields of performance studies and pedagogical studies. The subject of this thesis results from the findings of many studies that both the initial and the ongoing intercultural training of teachers at all levels have often been set in a wrong context, emphasizing mostly the theoretical and the traditional teacher-centred teaching. On the contrary, according to our approach, teacher training for the intercultural management of diversity aims primarily to challenge the teacher’s own identities, behaviour, and relationships, so that they cease to function merely as receptors and transporters of theories about the intercultural school.This research, assuming that interculturalism is an overriding issue for the Greek school, aims to contribute to the framing of a theory of intercultural education, by providing specific support actions for teachers that derive from the field of theatre, and, thus, to meet the growing demand for training with ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (5.6 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.