Εκπαιδευτική προσέγγιση στην προστασία μνημείων

Περίληψη

Στην παρούσα διδακτορική διατριβή σχεδιάσθηκε, υλοποιήθηκε,αποτιμήθηκε και βελτιστοποιήθηκε εκπαιδευτικό πείραμα διασύνδεσηςτης τριτοβάθμιας με τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση στο γνωστικό πεδίοτης Προστασίας Μνημείων. Το συγκεκριμένο πεδίο επιλέγεται ωςπιλοτικός τομέας εφαρμογής, καθώς παρουσιάζει διεπιστημονικόχαρακτήρα, συνδυάζει θέματα φυσικών επιστημών, τεχνολογίας,μηχανικής και μαθηματικών με θέματα ανθρωπιστικών και κοινωνικώνεπιστημών, είναι ελκυστικός προς τους νέους, απαιτεί το συνδυασμότεχνικών λύσεων με κοινωνικές θεωρήσεις και ασχολείται μεπραγματικά προβλήματα που συναντώνται στην πράξη. Για τηνεκπαιδευτική προσέγγιση της Προστασίας Μνημείων, αφούπραγματοποιήθηκε ανάλυση και αξιολόγηση της υφιστάμενηςκατάστασης αναφορικά με τα διατιθέμενα εκπαιδευτικά προγράμματαγια μη εξειδικευμένο κοινό, αναπτύχθηκε εκπαιδευτική μεθοδολογία,λαμβάνοντας υπ’ όψιν τις ιδιαίτερες ανάγκες και απαιτήσεις τωνμαθητών. Το εκπαιδευτικό περιεχόμενο είχε έξι βασικούς θεματικούςάξονες, και συγκεκριμένα ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

In the present PhD Thesis, an educational experiment for the approachof the cognitive domain of Built Heritage Protection was designed,realised, evaluated and ameliorated, interconnecting tertiary andsecondary level education. The specific domain was selected as a pilotfield of application, due to the fact that it presents interdisciplinarycharacter, it combines STEM subjects with humanities and socialsciences’ subjects, is attractive for youth, requires the combination oftechnical solutions with social aspects and deals with real problems metin everyday practice. For the educational approach of Built HeritageProtection, after performing state-of-the-art analysis regarding theexisting educational programs for non specialised audience, aneducational methodology was developed, taking into consideration thespecial needs and requirements of students. The educational contentwas structured through six basic thematic pillars: Values andawareness, Knowing the Built Heritage, Decay and environm ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/38781
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/38781
ND
38781
Εναλλακτικός τίτλος
Educational approach in the pretection of monuments
Συγγραφέας
Κωνσταντή, Αγορίτσα (Πατρώνυμο: Γεώργιος)
Ημερομηνία
2013
Ίδρυμα
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ). Σχολή Χημικών Μηχανικών. Τομέας Επιστήμης και Τεχνικής των Υλικών
Εξεταστική επιτροπή
Μοροπούλου Αντωνία
Μαρκάτος Νικόλαος
Κουλαϊδής Βασίλειος
Λοϊζίδου Μαρία
Μπατής Γεώργιος
Παυλάτου Ευαγγελία
Καραγιάννης Αστέριος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Προστασία μνημείων; Εκπαιδευτική διεπιστημονική προσέγιση; Δευτεροβάθμια - τριτοβάθμια εκπαίδευση; Σύγχρονες μέθοδοι μάθησης; Βιωματική προσέγγιση; Μέθοδος μάθησης βασισμένης σε πρόβλημα; Υβριδική εκπαιδευτική μεθοδολογία; Ηλεκτρονικό εκπαιδευτικό εργαλείο
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
427 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)