Μελέτη των στάσεων και αντιλήψεων των ιατρών στην πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας για την αντιμετώπιση των συνήθων λοιμώξεων της κοινότητας
Περίληψη
Η ανάπτυξη αντοχής στα αντιμικροβιακά από πολλά σημαντικά παθογόνα για τον άνθρωποέχει συνδεθεί με την έκθεση σε αντιβιοτικά στην πάροδο του χρόνου. Περίπου το 85% τωνσυνταγών για αντιβιοτικά στην κοινότητα προέρχεται από ιατρούς πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας.Σκοπός της παρούσας διατριβής ήταν να καταγράψει σε τρεις διαδοχικές χρονικέςπεριόδους τις στάσεις και αντιλήψεις των ιατρών της πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας (ΠΦΥ όσοναφορά στην αντιμετώπιση (διαγνωστική και θεραπευτική) λοιμώξεων αναπνευστικού καιουροποιητικού σε ασθενείς της κοινότητας, την άμεση επίδραση της ακαδημαϊκής εκπαίδευσης σεαυτές, καθώς και την προοπτική παρακολούθηση των πιθανών αλλαγών μετά από την παρέμβασητης εκπαίδευσης στη διάρκεια του χρόνου.Η μελέτη διενεργήθηκε σύμφωνα με τις αρχές της ποιοτικής έρευνας και το μεθοδολογικόεργαλείο σε κάθε φάση ήταν κατάλληλα δομημένο ανώνυμο ερωτηματολόγιο. Τα ερωτηματολόγιααπευθύνθηκαν σε γενικούς ιατρούς και ειδικούς παθολόγους ενώ στην περίπτωση των λοιμώξεωναναπνευστικού ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (1.74 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.