Οργάνωση και ανάπτυξη της οπτικής επικοινωνίας: διαχείριση σχεδιασμού

Περίληψη

H παρούσα μελέτη εστιάζει στη διαχείριση της δημιουργικής διαδικασίας του σχεδιασμού. Εστιάζει σε σημαντικά ζητήματα σχεδίασης της πληροφορίας επιδιώκοντας να δώσει όσο το δυνατόν πιο αναλυτική και συγχρόνως περιεκτική και κατανοητή εικόνα σχετικά με το φαινόμενο της οπτικής επικοινωνίας. Στόχος της είναι να δημιουργήσει ένα εργαλείο αναζήτησης και διαχείρισης που ο κάθε σχεδιαστής θα μπορεί να χρησιμοποιήσει για να ελέγχει τη δυναμική και πρακτική εφαρμογή της πληροφορίας χωρίς περιορισμούς αλλά με δημιουργικότητα και σαφήνεια έτσι ώστε να γίνεται κατανοητή από τους χρήστες/δέκτες. Αυτός είναι και ο λόγος που εστιάζει σε πρακτικά θέματα που αφορούν τη σχηματοποίηση της επικοινωνίας, τα οποία συμβάλλουν στη διαμόρφωση κοινωνικής και σχεδιαστικής συνείδησης, δηλαδή στο πώς ο σχεδιαστής βλέπει ότι θα πρέπει να μορφοποιηθεί η επικοινωνία μέσα από τις γενικότερες στάσεις του σχετικά με το κοινωνικό γίγνεσθαι.

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The present study focuses on the management of the creative design process. It focuses on significant design issues (related to the presentation of information, seeking to give a comprehensive picture of the phenomenon of visual communication in as much detail and, simultaneously, as comprehensively as possible. The aim is to create a search and organisation tool that every designer can use to control the dynamic and practical application of information not only without restriction but with such creativity and clarity as to be easily understood by users/receivers. That is why we focus on practical issues relating to the formulation of communication, which helps to shape design and social consciousness, i.e. how the designer perceives that communication should be shaped according to the prevailing attitudes towards the social process.

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/38237
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/38237
ND
38237
Εναλλακτικός τίτλος
Organisation and development of visual communication: design management
Συγγραφέας
Χατζηθεοδώρου, Ευάγγελος του Εμμανουήλ
Ημερομηνία
2013
Ίδρυμα
Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας Μέσων και Πολιτισμού
Εξεταστική επιτροπή
Σκαρπέλος Γιάννης
Δάλλας Κωστής
Τσακαρέστου Μπέττυ
Ψύλλα Μαριάννα
Λεμπέση Φωτεινή
Βλάχος Γεώργιος
Πολίτης Αναστάσιος
Επιστημονικό πεδίο
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και ΤέχνεςΤέχνες (Τέχνες, Ιστορία της Τέχνης, Ερμηνευτικές Τέχνες, Μουσική)
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΜΜΕ και Επικοινωνίες
Λέξεις-κλειδιά
Γραφιστική; Σχεδιασμός; Οπτική επικοινωνία; Διαχείριση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
205 σ., σχημ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)