Value added sustainable procurement customer's perspective as perceived by companies: an empirical study of western european food and beverage companies

Περίληψη

Σήμερα, οι αειφορικές προμήθειες θεωρούνται ως ιδιαίτερα δημοφιλής πρακτική για τις επιχειρήσεις, δεδομένου ότι εφαρμόζονται ως τμήμα μιας ευρύτερης αειφορικής στρατηγικής ή αποκλειστικά ως τμήμα της λειτουργίας των προμηθειών. Την τελευταία πενταετία οι αειφορικές προμήθειες εφαρμόστηκαν κυρίως σε τακτική βάση, στοχεύοντας κυρίως στη μείωση του περιβαλλοντικού κόστους σε δραστηριότητες προμήθειας με προμηθευτές. Πάντως, κατά τη διάρκεια της τελευταίας πενταετίας, πέραν της περιστολής του κόστους, η εφαρμογή των αειφορικών προμηθειών από τη Διοίκηση έχει συχνά καταστεί το πρόσχημα για την αποτελεσματική λειτουργική βελτίωση και τη δημιουργία νέων αειφορικών προϊόντων, την ανάπτυξη εξειδικευμένων αγορών (niche markets) και την αύξηση του μεριδίου αγοράς. Έτσι, οι αειφορικές προμήθειες έχουν καταστεί νέο μέσο της Διοίκησης για την υλοποίηση στρατηγικών που στοχεύουν στην απόκτηση των βέλτιστων δυνατών προμηθειών, κοινωνικά ή ηθικά αποδεκτών στους καταναλωτές, ενώ προστατεύουν το περιβά ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

In our days, sustainable procurement is considered as a particularly popular practice for companies, being implemented as a part of a larger sustainability strategy or solely as part of the procurement function. For the last ten years, sustainable procurement was applied primarily at a tactical level, aiming mainly in reducing environmental costs on procurement activities with suppliers. However, during the last five year period, besides cost cutting, the sustainable procurement implementation by management has often become the pretext to improve operations efficiency and generate new sustainable products, develop niche markets and grow market share. Thus, sustainable procurement has become a new means for management to implement strategies aiming at the acquisition of best possible supplies which are socially and ethically acceptable to consumers while preserving the environment from pollution and depletion, hence in the maintenance of their competitive advantage. The aim of this d ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/37261
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/37261
ND
37261
Συγγραφέας
Lacroix, Richard-Nicolas (Father's name: Edward)
Ημερομηνία
2015
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Βιομηχανικής Διοίκησης και Τεχνολογίας
Εξεταστική επιτροπή
Λάιος Λάμπρος
Μοσχούρης Σωκράτης
Παπαδόπουλος Χρυσολέων
Λαγός Δημήτριος
Γιαννάκης Μιχαήλ
Μαλινδρέτος Γεώργιος
Κωστόπουλος Κωνσταντίνος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις
Λέξεις-κλειδιά
Αειφορικές προμήθειες; Βέλτιστες πρακτικές; Υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας από την όψη του καταναλωτή (όπως εκλαμβάνεται από τις εταιρείες); Εμπειρική μελέτη δυτικοευρωπαϊκών εταιρειών στον κλάδο των τροφίμων και ποτών
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
2 τόμοι (Α' τόμος 196 σ.; Β' τόμος 148 σ.), εικ., πιν., χαρτ., σχημ., γραφ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)