ΚΡΟΝΟΣ: ηχητικό ηλεκτρονικό παιχνίδι με βάση τη σύνθεση ηλεκτρονικής μουσικής σε εκπαιδευτικές εφαρμογές

Περίληψη

Η διατριβή διερευνά τα πεδία των Ηχητικών Παιχνιδιών, της Μουσικής Εκπαίδευσης και των Ψηφιακών Μουσικών Οργάνων με στόχο το συνδυασμό τους σε μια ενιαία ηλεκτρονική παιγνιακή ηχητική πλατφόρμα. Ως απόδειξη αυτής της θέσης παρουσιάζεται το πρωτότυπο ηχητικό ηλεκτρονικό παιχνίδι Κρόνος, το οποίο στοχεύει στην εκμάθηση εννοιών, αρχών και τεχνικών της ηλεκτροακουστικής σύνθεσης. Κατά το πρότυπο των παιχνιδιών ρόλων ο παίκτης αντιμετωπίζει δοκιμασίες, ώστε να δημιουργήσει και να εξελίξει ένα παιγνιακό χαρακτήρα. Ακολουθώντας το παιχνίδι, επιμορφώνεται, εξασκεί μουσικές δεξιότητες και συναρμολογεί ένα σύστημα ηχητικής δημιουργίας και επεξεργασίας. Στο πρώτο μέρος της διατριβής ορίζεται το θεωρητικό πλαίσιο πάνω σε τρεις άξονες: τον παιγνιακό, τον εκπαιδευτικό και τον ερμηνευτικό. Στον παιγνιακό άξονα περιγράφονται τα χαρακτηριστικά της παιγνιακής δραστηριότητας με έμφαση στα ηλεκτρονικά παιχνιδία και αναφέρεται η χρήση του ήχου σε αυτά. Έπειτα, αναλύεται το είδος των ηχητικών ηλεκτρονικών ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This dissertation researches upon the fields of Audio Games, Music Education and Digital Musical Instruments and combines them into an integrated electronic platform. The original electronic audio game Kronos, which aims at teaching concepts, principles and techniques of electroacoustic music, was developed to support that thesis. Following the structure of role-playing games, Kronos guides players to face challenges in order to create and evolve their in-game character. In the process of following the plot of the game they acquire knowledge, practice their musical skills and construct their music creation engine. The first part of the text builds the theoretical framework on three axes: games, education and performance. Regarding playing games, the inherent elements of game activity in general, as well as of electronic games in particular, are described and related to the use of sound. The genre of audio games is further analyzed by focusing on the sonification techniques that allow ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/37214
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/37214
ND
37214
Εναλλακτικός τίτλος
KRONOS: electronic audio game based on electronic music composition in educational applications
Συγγραφέας
Ροβίθης, Εμμανουήλ (Πατρώνυμο: Ιωάννης)
Ημερομηνία
2015
Ίδρυμα
Ιόνιο Πανεπιστήμιο. Τμήμα Μουσικών Σπουδών
Εξεταστική επιτροπή
Μαραγκόπουλος Δημήτριος
Μνιέστρης Ανδρέας
Φλώρος Ανδρέας
Κανελλόπουλος Παναγιώτης
Γεωργάκη Αναστασία
Δεληγιάννης Ιωάννης
Τρυπάνη Δήμητρα
Επιστημονικό πεδίο
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και ΤέχνεςΤέχνες (Τέχνες, Ιστορία της Τέχνης, Ερμηνευτικές Τέχνες, Μουσική)
Λέξεις-κλειδιά
Ηχητικά Παιχνίδια; Ηλεκτρονική Μουσική Σύνθεση; Σοβαρά Παιχνίδια; Μουσική εκπαίδευση; Παιχνίδια Ρόλων; Ηχοσήμανση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
viii, 157 σ., εικ., πιν., σχημ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)