Το πρόβλημα της αποτίμησης των θεσμικών διαρρυθμίσεων: η συμβολή του F.A. Hayek
Περίληψη
Στο πλαίσιο της διατριβής εξετάζεται το πρόβλημα της συγκριτικής αποτίμησης ανταγωνιστικών θεσμικών διαρρυθμίσεων υπό το πρίσμα της αφετηριακής, για την σκέψη του Φρίντριχ Χάγιεκ και το κλασικά φιλελεύθερο διανοητικό ρεύμα στο οποίο ανήκει, ανθρωπολογικής και γνωσιολογικής παραδοχής περί των καταστατικών περιορισμών της ανθρώπινης γνώσης.Συγκεκριμένα εξετάζονται οι προϋποθέσεις συμβατότητας των παραδοχών αυτών με τη δυνατότητα διατύπωσης θετικών πολιτικών προτάσεων και καταδεικνύεται το εύρος και το περιεχόμενο των τελευταίων.
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
The thesis examines the problem of comparative evaluation of competitive institutional arrangements in light of the foundational anthropologic and epistemic assumption of Friedrich Hayek's thought as well as the intellectual tradition of classical liberalism which he is a part of, about the constitutional limitations of human knowledge.Against this backdrop, the thesis examines the compatibilty of these assumptions with the possibility of articulating positive policy proposals and demonstrates the scope and the content thereof.
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (1.74 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.