Η αντιλαμβανόμενη επίδραση της διαφήμισης στη συμπεριφορά των καταναλωτών φρέσκου γάλακτος

Περίληψη

Τα γάλα κατέχει ξεχωριστή θέση ανάμεσα στα άλλα ζωικά και φυτικά τρόφιμα διότι είναι η αποκλειστική τροφή, για τον άνθρωπο αλλά και για τα θηλαστικά ζώα, κατά το πρώτο στάδιο της ζωής τους. Αποτελεί όμως και βασικό στοιχείο της διατροφής του ανθρώπου τόσο στα πρώτα στάδια της ζωής του, όσο και μετέπειτα. Είναι η πιο πλήρης, απλή, φυσική τροφή, επειδή περιέχει συστατικά όπως λίπος και λακτόζη, που δίνουν στον ανθρώπινο οργανισμό ενέργεια, πρωτεΐνες και ανόργανα άλατα, τα οποία συνεισφέρουν στα δομικά συστατικά του και επιπλέον περιέχει αρκετή ποσότητα βιταμινών και ιχνοστοιχείων για την πραγματοποίηση των απαραίτητων βιοχημικών διεργασιών του. Οι καταναλωτές αγνοούν συνήθως τις απλές αλήθειες της μεγάλης αξίας του γάλακτος ως τροφής. Αυτό το κενό πληροφόρησης καλείται να καλύψει η διαφήμιση, γιατί διαφήμιση ενός προϊόντος ονομάζεται η μαζική ενημέρωση του καταναλωτικού κοινού για τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του προϊόντος, με σκοπό να πεισθούν οι καταναλωτές να το αγοράσουν. Από τα αποτε ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Milk holds a special position among other animal and other plant fruit, due to the fact that it is an exclusive food for human but mammals as well, at their first stage of life. This product, however, is the key element in man’s nutrition not only in its first stage of life, but later as well. It is the most Full, simple and natural food, because it includes ingredients like fat and lactose, which provide human with energy, proteins and minerals that contribute in its structural components. Furthermore, it includes enough vitamins and minerals in order to fulfill the necessary biochemical procedure. Consumers usually ignore the simple truths of milk’s great nutrition as food. This lack of information is covered by advertisement, as advertisement is called the massive information of consumers about the special characteristics of a product, in order to convince the consumers to buy it. The results from the quality research, extracted important conclusions, which together with the literat ...
περισσότερα
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/36540
ND
36540
Εναλλακτικός τίτλος
The perceived effect of advertising on fresh milk consumers’ behavior
Συγγραφέας
Παπαϊωάννου, Ιωάννης Αθανάσιος
Ημερομηνία
2015
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Γεωπονίας, Δασολογίας και Φυσικού Περιβάλλοντος. Τμήμα Γεωπονίας. Τομέας Αγροτικής Οικονομίας
Εξεταστική επιτροπή
Τζίμητρα-Καλογιάννη Ειρήνη
Σέμος Αναστάσιος
Παπαδάκη-Κλαυδιανού Αφροδίτη
Γαλανόπουλος Κωνσταντίνος
Μπουτσούκη Χριστίνα
Μιχαηλίδης Αναστάσιος
Τσακιρίδου Ευθυμία
Επιστημονικό πεδίο
Γεωργικές Επιστήμες
Γεωργία, Δασοκομία, και Αλιεία
Λέξεις-κλειδιά
Διαφήμιση; Συμπεριφορά καταναλωτή; Φρέσκο Γάλα
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
352 σ., πιν., χαρτ., σχημ., γραφ., ευρ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:Creative Commons Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα