Ένα υπολογιστικό μοντέλο για την ενσωμάτωση συναισθηματικής ευαισθητοποίησης σε περιβάλλοντα ηλεκτρονικής μάθησης

Περίληψη

Τα συναισθήματα υπάρχουν σε κάθε μορφή μάθησης και εκπαίδευσης. Ως προς αυτή την κατεύθυνση, η Συναισθηματική Υπολογιστική έχει να επιδείξει αξιόλογα συστήματα που μπορούν και ανιχνεύουν και αναγνωρίζουν τη συναισθηματική κατάσταση του χρήστη με υψηλή ακρίβεια, και επιπλέον παρέχουν ανατροφοδότηση τόσο γνωστική όσο και συναισθηματική. Ωστόσο, η διερεύνηση των συναισθημάτων και ιδιαίτερα σε περιβάλλοντα ηλεκτρονικής μάθησης είναι περιορισμένη, ενώ ο ευρύτερος εμπλουτισμός των εκπαιδευτικών τεχνολογιών με μηχανισμούς συναισθηματικής ευαισθητοποίησης είναι μάλλον ανύπαρκτος. Ένας κύριος λόγος είναι ότι αυτές οι τεχνολογίες συχνά συνοδεύονται από υψηλές απαιτήσεις τόσο σε εξοπλισμό, όσο και σε τεχνογνωσία, δυσκολεύοντας την προσαρμογή τους στην εκπαιδευτική πραγματικότητα. Η παρούσα διατριβή εξετάζει τη σημασία και την αναγκαιότητα ενσωμάτωσης μηχανισμών συναισθηματικής ευαισθητοποίησης σε περιβάλλοντα η-μάθησης, η οποία λαμβάνει υπόψη τις πραγματικές εκπαιδευτικές συνθήκες. Η συναισθηματι ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Emotions are present in any form of learning and social interaction. The realistic use of the emerging educational technologies has drawn attention to the consideration of emotions in learning environments. Towards this direction, Affective Computing is offering remarkable system implementations that detect and recognise students’ emotional states with high accuracy using machine learning algorithms, and provide feedback aiming at both students’ cognitive performance and their emotional regulation. However, these technologies often employ expensive sensors and complex computer intelligence that require special expertise or extra resources, while they introduce obtrusiveness and invasiveness in the learning process. Moreover, research on emotions in e-learning is still rather limited while the enrichment of learning environments with emotion awareness capabilities it is still in its infancy. There is still a need for more realistic, in-context studies to investigate successful affective ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/35516
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/35516
ND
35516
Εναλλακτικός τίτλος
A computational model to embed emotion awareness into e-learning environments
Συγγραφέας
Φειδάκης, Μιχαήλ (Πατρώνυμο: Γεώργιος)
Ημερομηνία
2013
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας
Εξεταστική επιτροπή
Νταραντούμης Αθανάσιος
Caballe Llobet Santi
Κορδάκη Μαρία
Ρετάλης Συμεών
Δημητριάδης Σταύρος
Conesa Caralt Jordi
Rodriguez Pilar
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές ΕπιστήμεςΕπιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορική
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Συναισθηματική ευαισθητοποίηση; Υπολογιστικό μοντέλο; Αυτοαναφορά συναισθήματος; Συναισθηματική ηλεκτρονική μάθηση; Συναισθηματική ανατροφοδότηση; Συναισθηματική υπολογιστική; Ηλεκτρονική μάθηση; Ομαδο-συνεργατική ηλεκτρονική μάθηση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
234 σ., πιν., σχημ., ευρ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)