Συναισθηματικό μαθησιακό μοντέλο για εξ αποστάσεως εκπαίδευση: εφαρμογή στη διδακτική της πληροφορικής
Περίληψη
Ορμώμενη από τις παρυφές της Συναισθηματικής Υπολογιστικής, με σκοπό να διερευνήσει νόρμες και συμπεριφορές που σχετίζονται με τις συναισθηματικές διεργασίες που λαμβάνουν χώρα σε ένα πολυμεσικό προσαρμοστικό εκπαιδευτικό περιβάλλον για εκπαίδευση από απόσταση, η διδακτορική αυτή διατριβή επιχειρεί να αναπτύξει ένα συναισθηματικό μαθησιακό μοντέλο με σκοπό την αποτελεσματική καθοδήγηση και υποστήριξη του μαθητή στη διάρκεια της εξ αποστάσεως εκπαιδευτικής διαδικασίας. Η διαθεματικότητα του διαπραγματευόμενου αντικείμενου αυτής της έρευνας, το οποίο ανακύπτει από την περιοχή που ορίζει η συνάντηση των ερευνητικών πεδίων της Τεχνητής Νοημοσύνης και της Γνωσιακής Επιστήμης και εκτείνεται ώστε να συμπεριλάβει θέματα που σχετίζονται με την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, την παιδαγωγική όψη της μάθησης και τη διδακτική - εκπαιδευτική τεχνολογία αποτέλεσε το έναυσμα για τη διερεύνηση ζητημάτων που εστιάζουν στο χώρο της Διδακτικής της Πληροφορικής και αποσκοπούν στη βελτιστοποίηση της εκπαιδευτική ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
A new field that is located in the scientific area in the intersection of Artificial Intelligence, Cognitive Psychology and Physiology, has come to surface with the promise to cover this deficiency and offers a wide range of methods, techniques and applications which take into account affectivity. This field is called affective computing and owes its name to Rosalind Picard who studied and developed in her book “Affective Computing” methods and techniques related to the computer’s capability to recognize, model, respond, and express emotions in order to interact effectively with users. These features which are basic components of human emotional intelligence remain today major concerns of the designers of affective machines. According to the above perspective, the MENTOR (Modelling EmotioNal TutORing) which is a web-based adaptive educational system (WBAES), uses an Affective Module in order to recognize the affective state of the student during his interaction with the educational env ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (5.05 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.