Διαδικτυακά προσαρμοστικά περιβάλλοντα μάθησης και ανοικτό μοντέλο εκπαιδευόμενου: αξιοποίηση στη διδακτική της πληροφορικής

Περίληψη

Στην παρούσα διατριβή διερευνώνται θέματα τα οποία αφορούν τα διαδικτυακά προσαρμοστικά περιβάλλοντα μάθησης και ιδιαίτερα το Ανοικτό Μοντέλο Εκπαιδευόμενου καθώς και την αξιοποίησή του στην κατεύθυνση υποστήριξης της διδακτικής και μαθησιακής διαδικασίας. Αντικείμενο της διατριβής αποτέλεσε η διερεύνηση της ερευνητικής περιοχής σχεδίασης του Ανοικτού Μοντέλου Εκπαιδευόμενου σε διαδικτυακά προσαρμοστικά περιβάλλοντα μάθησης με σκοπό τη σχεδίαση και ανάπτυξη της μονάδας του Ανοικτού Μοντέλου Εκπαιδευόμενου του Διαδικτυακού περιβάλλοντος μάθησης SCALE (OLM_SCALE). Στο πλαίσιο αυτό, η διδακτορική διατριβή προτείνει: την ανάπτυξη και αξιοποίηση του Ανοικτού Μοντέλου Εκπαιδευόμενου του περιβάλλοντος SCALE, ως μέσο υποστήριξης των εκπαιδευόμενων στην κατεύθυνση της πιο ενεργής εμπλοκής τους στη μαθησιακή διαδικασίατην ανάπτυξη και αξιοποίηση του εκπαιδευτικού υλικού σε μορφή δραστηριοτήτων που ακολουθεί τις προδιαγραφές του περιβάλλοντος SCALE και έχει ως στόχο την υποστήριξη της μαθησιακής ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

In the context of this dissertation, issues concerning adaptive Web-based learning environments and more specifically the Open Learner Model and its exploitation towards the enhancement of the teaching and learning process are studied. The thesis focuses on the research of Open Learner Models in adaptive Web-based learning environments, aiming to design and develop the open learner model of the Web-based, adaptive activity oriented learning environment SCALE (OLM_SCALE). In this context the thesis proposes:the development and exploitation of the facilities offered by OLM_SCALE environment, in order to guide online students who become disengaged and support their reengagementthe development and exploitation of the educational environment in form of activities, delivered through SCALE, in order to enhance the learning process in introductory Computer Science Courses andthe development an exploitation of the SCALEAuth, the authoring tool of SCALE environment in order to support the author ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/33169
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/33169
ND
33169
Εναλλακτικός τίτλος
Web-based adaptive learning environments and open learner model: use in didactics of informatics
Συγγραφέας
Βεργίνης, Ηλίας (Πατρώνυμο: Σπυρίδων)
Ημερομηνία
2011
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών
Εξεταστική επιτροπή
Γρηγοριάδου Μαρία
Μαρτάκος Δρακούλης
Γυφτοδήμος Γεώργιος
Γεωργιάδης Παναγιώτης
Πασχάλης Αντώνιος
Σαμαράκου Μαρία
Παπανικολάου Κυπαρισσία
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές ΕπιστήμεςΕπιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορική
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Ανοικτό μοντέλο εκπαιδευόμενου; Διαδικτυακά προσαρμοστικά περιβάλλοντα μάθησης; Εισαγωγικά μαθήματα πληροφορικής; Δραστηριότητες μάθησης; Διδακτικές μονάδες ανατροφοδότησης
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
279 σ., πιν., σχημ., ευρ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)