Μέθοδοι και συστήματα για την ανοικτή πρόσβαση, το διαμοιρασμό και την επαναχρησιμοποίηση ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου και εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων
Περίληψη
Τα τελευταία χρόνια υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον για το ανοικτό εκπαιδευτικό περιεχόμενο (Open Educational Resources). Ο όρος υιοθετήθηκε για πρώτη φορά από την UNESCO και αναφέρεται στην «ανοιχτή πρόσβαση και παροχή ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου στην εκπαιδευτική κοινότητα για μη-εμπορικούς σκοπούς που μπορεί να εμπλουτισθεί, βελτιωθεί και αναδιανεμηθεί, για χρήση και επαναχρησιμοποίηση στη διδασκαλία και την μάθηση» . Επιπλέον, έχει αναγνωριστεί ότι το θέμα της χρήσης αλλά και επαναχρησιμοποίησης του ανοικτού εκπαιδευτικού περιεχομένου πραγματοποιείται σε διαφορετικά επίπεδα συσσώρευσης (Granularity Levels) ήτοι Μαθησιακά Αντικείμενα (ΜΑ), Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες, Ηλεκτρονικά Μαθήματα, Προγράμματα Εκπαίδευσης ή Κατάρτισης. Παρά ταύτα, υπάρχουσες πρωτοβουλίες γύρω από το ανοικτό εκπαιδευτικό περιεχόμενο δεν λαμβάνουν υπόψη τα διαφορετικά επίπεδα συσσώρευσης και τις ιδιαιτερότητες αυτών. Η παρούσα διδακτορική διατριβή πραγματεύεται το θέμα των διαφορετικών επιπέδων συσσώρε ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
Over the past years, the term Open Educational Resources (OERs) has been emerged, aiming to promote open access to digital educational resources that are available online for everyone at a global level. The OER term was introduced by UNESCO, which has defined OERs as the “technology-enabled, open provision of educational resources for consultation, use and adaptation by a community of users for non-commercial purposes”. Nevertheless, existing OER initiatives do not treat their OERs differently according to their granularity levels and consequently they adopt a flat model for supporting the main stages of a typical e-Learning chain, namely, creation, publication, discovery, acquisition, access, use, reuse and delivery of OERs. The main drawback of this approach is that OERs are treated in a non-modular manner without considering the different levels of granularity (namely, educational content, learning activities, educational courses, education and/or training programmes) and the differ ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (4.96 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.