Η συμβολή των αποσυνθετικών υποδειγμάτων επιλογής μέσου και των εργαλείων προσομοίωσης της κυκλοφορίας, στον σχεδιασμό και αξιολόγηση μέτρων διαχείρισης της κινητικότητας

Περίληψη

Η παρούσα εργασία, πραγματεύεται την εκ των προτέρων διερεύνηση της αποδοτικότητας των μέτρων Διαχείρισης της Κινητικότητας προς εργασία, πριν δηλαδή την υλοποίησή τους στην πράξη, με τη χρήση των αποσυνθετικών μαθηματικών υποδειγμάτων επιλογής μέσου και των εργαλείων προσομοίωσης της κυκλοφορίας. Βασικό αντικείμενο της Διατριβής, είναι η εκπόνηση ενός μεθοδολογικού πλαισίου ενσωμάτωσης προσωπικών υποκρυπτόμενων χαρακτηριστικών στις εξισώσεις χρησιμότητας επιλογής μέσου και η αξιολόγηση της αποδοτικότητας μέτρων που σκοπεύουν στην αναπροσαρμογή του τρόπου και μέσου μετακίνησης με ήπιες παρεμβάσεις χαμηλού κόστους. Αντικειμενικός στόχος της Διατριβής, είναι να τονίσει τη σπουδαιότητα και σημασία που έχουν οι υποκρυπτόμενες ανάγκες και επιθυμίες των μετακινουμένων κατά τη διαδικασία επιλογής μέσου. Επιπλέον, μέσω αυτής της ανάλυσης επιχειρεί να διερευνήσει τους παράγοντες εκείνους που θα πρέπει να λαμβάνονται υπόψη από έναν Στρατηγικό Φορέα Διαχείρισης του Μεταφορικού Έργου σε μια Μητροπ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The current Thesis highlights the ex-ante investigation of the efficiency of Mobility Management measures for commuting trips. The investigation is materialized through the usage of disaggregate mathematical choice models, as well as the implementation of traffic simulation tools. The main objective of this Thesis is the elaboration of a Methodological Framework which embodies latent characteristics of the traveler at the choice model utility functions, together with the inclusion of evaluation techniques for testing various low-cost measures, aiming to adjust the current modal share of transport for commuting travel. Moreover, the main aim of the Thesis is to stress the importance and significance of the latent needs and desires of the traveler during the process of mode choice. In addition, the study attempts to investigate the main components that should be taken into account by a Public Authority in a Metropolitan Area, in order to ameliorate the negative impacts of the always incr ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/28941
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/28941
ND
28941
Εναλλακτικός τίτλος
The contribution of disaggregate mode choice models and traffic modelling tools, to design and evaluate mobility management measures
Συγγραφέας
Πολίτης, Ιωάννης (Πατρώνυμο: Κωνσταντίνος)
Ημερομηνία
2010
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών
Εξεταστική επιτροπή
Παπαϊωάννου Παναγιώτης
Πιτσιαβά-Λατινοπούλου Μαγδαληνή
Μπάσμπας Σωκράτης
Καρλαύτης Ματθαίος
Πυργίδης Χρήστος
Νανιόπουλος Αριστοτέλης
Κόκκαλης Αλέξανδρος
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και Τεχνολογία
Επιστήμη Πολιτικού Μηχανικού
Λέξεις-κλειδιά
Αποσυνθετικά υποδείγματα επιλογής μέσου; Ψυχολογία των μετακινήσεων; Μοντέλα δομικών εξισώσεων; Διαχείριση κινητικότητας
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
xli, 561 σ., παραρτήματα, εικ., πιν., χαρτ., σχημ., γραφ., ευρ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)