Συμβολή στη διερεύνηση των παραγόντων διαμόρφωσης της ζήτησης και επιλογής μέσου πρόσβασης σε αεροδρόμια

Περίληψη

Η εκτίμηση και πρόβλεψη της επιλογής μέσου των επιβατών για τις μετακινήσεις τους από και προς το αεροδρόμιο αποτελεί ζήτημα σημαντικής προτεραιότητας και σημασίας αφού επηρεάζει θέματα σχεδιασμού και λειτουργίας του αεροδρομίου. Χαρακτηριστικά παραδείγματα αποτελούν ο σχεδιασμός, η λειτουργία και η διαχείριση των αντίστοιχων εγκαταστάσεων πρόσβασης, ο σχεδιασμός των υπηρεσιών του αεροδρομίου και ο καθορισμός τιμολογιακής πολιτικής στις εγκαταστάσεις πρόσβασης. Η επιλογή μέσου πρόσβασης στο αεροδρόμιο έχει ιδιαίτερη σημασία και στο σχεδίασμά του οδικού και συγκοινωνιακού δικτύου προσπέλασης που αποτελεί τμήμα του ευρύτερου συστήματος μεταφορών της πόλης. Η ανάπτυξη των προβλέψεων αυτών δεν μπορεί να στηριχθεί στη απλή εφαρμογή της εμπειρίας και πρακτικής άλλων αεροδρομίων. Τα χαρακτηριστικά της ζήτησης για τις μετακινήσεις πρόσβασης, οι απαιτήσεις σε υποδομές πρόσβασης και ο προσδιορισμός του επιπέδου εξυπηρέτησης εξαρτώνται από ένα πλήθος παραγόντων που εκδηλώνουν μια έντονη δυναμική ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

In many regions, capacity limitations on existing airports in combination with estimates for future traffic growth led airport authorities to move airports to new locations. Oslo, Hong Kong and Athens are typical examples. In such cases airport infrastructure development is accompanied by road and/or rail infrastructure needed for the access to the airport by passengers, cargo, visitors and airport employees. Access mode choice has a direct impact on the business plan of the relocated airport. It affects parking service provision, commercial activities, curbside management, and the determination of capacity requirements, capital expenditures, revenues, cashflows and pricing policies. It is also important for the development of access to the airport infrastructure (new rail links, metro extension, road network expansion, bus services). In this thesis a method is proposed that predicts behavioral changes in the relocated airport using current practice in the existing airport. The develop ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/16596
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/16596
ND
16596
Εναλλακτικός τίτλος
Contribution to the study of factors that affect demand and mode choce in access to airports
Συγγραφέας
Ψαράκη-Καλουπτσίδη, Παρασκευή του Κωνσταντίνος
Ημερομηνία
2002
Ίδρυμα
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ). Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής
Εξεταστική επιτροπή
Αμπακούμκιν Κωνσταντίνος
Γιώτης Απόστολος
Φραντζεσκάκης Ιωάννης
Στεφανής Βασίλειος
Πιτσιάβα-Λατινοπούλου Μάγδα
Κανελλαΐδης Γεώργιος
Γκόλιας Ιωάννης
Σταθόπουλος Αντώνιος
Τσάμπουλας Δημήτριος
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Πολιτικού Μηχανικού
Λέξεις-κλειδιά
Πρόσβαση σε αεροδρόμια; Επιλογή μέσου πρόσβασης; Πρότυπα διακριτής επιλογής; Μετεγκατάσταση αεροδρομίου
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
298 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)