Βέλτιστος σχεδιασμός δικτύων μεταφορών

Περίληψη

Ένα από τα σημαντικότερα ερωτήματα που τίθενται στον σχεδιασμό δικτύων μεταφορών σχετίζεται με την εξεύρεση λύσεων και μέτρων που βελτιώνουν την απόδοση και την λειτουργία των δικτύων μεταφορών. Οι λύσεις και τα μέτρα που εξετάζονται προκύπτουν συνήθως από μια αξιολόγηση, καταλήγοντας σε λύσεις, υπό την μορφή σεναρίων, οι οποίες συγκρίνονται με την υφιστάμενη κατάσταση. Η λύση που επιλέγεται είναι αυτή που επιτυγχάνει καλύτερα τους στόχους που τέθηκαν αρχικά. Η τελική λύση, αν και μπορεί να βελτιώνει τα εκάστοτε εξεταζόμενα χαρακτηριστικά ενός δικτύου ή ενός συστήματος μεταφορών, δεν είναι γνωστό αν είναι η καθολικά βέλτιστη ή κατά πόσο απέχει από αυτήν. Τα κυκλοφοριακά μοντέλα χρησιμοποιούνται στην περίπτωση για να δώσουν απαντήσεις σε ερωτήματα της μορφής «τι θα συμβεί αν…».Στην παρούσα διατριβή παρουσιάζεται ένα νέο μεθοδολογικό και υπολογιστικό πλαίσιο, το οποίο είναι σε θέση να παρέχει τους γενικούς κανόνες για την εξεύρεση μιας βέλτιστης λύσης στα προβλήματα σχεδιασμού δικτύων, ε ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

One of the major issues in the design of transport networks is related to the identification of solutions and measures, which improve the performance and the operation of transport networks. These solutions and measures are identified through an assessment that concludes to solutions, mainly in the form of alternative scenarios, which are assessed against the current situation. The solution chosen is usually the one that satisfies better the goals originally set. The final solution chosen, although improving certain network characteristics, may be neither optimal nor near optimal. Traffic models used for the assessment of such scenarios may provide answers to “what if…” questions.This thesis presents a new methodological and computational framework, which can provide general rules for the identification of an optimal solution to transport network design problems, with an emphasis on traffic signal control. This framework relies on the formulation of the transport network design problem ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/30371
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/30371
ND
30371
Εναλλακτικός τίτλος
Optimal design of transport networks
Συγγραφέας
Μητσάκης, Ευάγγελος (Πατρώνυμο: Απόστολος)
Ημερομηνία
2011
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών, Συγκοινωνιακής Υποδομής, Διαχείρισης Έργων και Ανάπτυξης
Εξεταστική επιτροπή
Πιτσιάβα-Λατινοπούλου Μαγδαληνή
Παπαϊωάννου Παναγιώτης
Ζηλιασκόπουλος Αθανάσιος
Γιαννόπουλος Γεώργιος
Νανιόπουλος Αριστοτέλης
Μπάσμπας Σωκράτης
Καρλαύτης Ματθαίος
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και Τεχνολογία
Επιστήμη Πολιτικού Μηχανικού
Λέξεις-κλειδιά
Πρόβλημα σχεδιασμού δικτύων; Δυναμικός καταμερισμός της κυκλοφορίας; Μεθοδολογικό και υπολογιστικό πλαίσιο για τον έλεγχο της κυκλοφορίας; Θεωρία παιγνίων
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
654 σ., πιν., χαρτ., σχημ., γραφ., ευρ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)