Διερεύνηση της διαδικασίας λήψης αποφάσεων οδηγών κατά την προσπέραση οχημάτων από μηχανοκίνητα δίκυκλα
Περίληψη
Σκοπός της διατριβής είναι η διερεύνηση της διαδικασίας λήψης των αποφάσεων των οδηγών κατά την προσπέραση οχημάτων από μηχανοκίνητα δίκυκλα και η αλληλεπίδρασή τους με τα υπόλοιπα οχήματα σε αστική αρτηρία. Για τη δημιουργία μίας λεπτομερούς βάσης δεδομένων με τροχιές ΜΔ γίνεται η χρήση των Μη Επανδρωμένων Εναέριων Συστημάτων (ΜΕΣ – Unmanned Aerial System – UAS). Η βάση δεδομένων που δημιουργήθηκε, άνοιξε το δρόμο για τη χρήση ανεπτυγμένων μεθοδολογικών εργαλείων Μηχανικής Μάθησης (Machine Learning). Συγκεκριμένα, αναπτύχθηκαν Δέντρα Αποφάσεων (Decision Trees) και άλλοι μέτα-αλγόριθμοι, μία ειδική περίπτωση προτύπων Μηχανικής Μάθησης, με σκοπό την προτυποποίηση των μη συμβατικών σεναρίων προσπέρασης των ΜΔ. Τα ανεπτυγμένα πρότυπα δέντρων αποφάσεων δίνουν τη δυνατότητα να περιγραφεί η διαδικασία λήψης αποφάσεων του μοτοσυκλετιστή πριν τον ελιγμό της προσπέρασης και να αναδειχθούν οι σημαντικοί παράγοντες που λαμβάνονται υπόψη κατά τη διάρκεια του φαινομένου, όπως διαφορές ταχυτήτων, χω ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
The aim of the specific PhD thesis is to investigate the decision-making process of drivers during overtaking by Powered Two Wheelers and their interaction with the rest of the traffic in an urban road arterial. In order to create a detailed naturalistic PTW trajectory database, the innovative use of Unmanned Aerial Systems (UAS) was preferred the specific database paved the way for advanced methodological tools. Specifically, Decision Trees and other meta-algorithms, a special case of Machine Learning (ML) models, are developed in order to model the unconventional overtaking patterns of PTW drivers. The developed decision tree models enable the description of the decision-making process of the PTW driver before the maneuver and the identification of the significant factors during overtaking such as speed difference, spatial factors and vehicle type and positions. Then, the interactions between PTW and the rest of the traffic are examined using the concepts of Game Theory. Results show ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (19.53 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.